Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rs5015
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 10, 2011 om 17:22Testpaginain mijn geval kon je scannen tot je een ons woog, elke keer als je hem opstartte, kwam er zo'n testpagina uit... In principe moest je na verwisselen van de cartridge, niet eenmalig maar elke keer de test doen en kwam er dus een testpagina die gescand moest worden, daar was geen ontkomen aan, dus ook niet met annuleren oid!
-
Jun 10, 2011 om 13:21Testpaginaheb ook precies hetzelfde gehad, ook nog contact gehad met "helpdesk"van HP. Zij gaven aan dat er geen garantie meer op het apparaat zat en dus dat zij er niets meer aan deden terwijl ik alleen om (link naar) een up date vd driver had gevraagd!! Ook in de diverse computerwinkels nog gevraagd om advies, die gaven allemaal aan dat HP bekend stond om zijn klant-on-vriendelijkheid....
Toen de nwe cartridge ook leeg waren, een nwe printer gekocht; niet van HP!! Ben benieuwd of de 1e reactie geholpen heeft, anders....