Antwoorden gegeven door: rsoons77
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 20, 2006 om 09:16overstappen naar KPN internetplusbellen
Ik wil nog even reageren op de reacties van iedereen tot nu toe. Bedankt voor de reacties. Ik ben het wel niet helemaal mee eens met alle reacties. Ongeacht of ik zelf iets fout heb gedaan bij de aanvraag, dit is een typisch stukje waardeloze klanten service.
Ik heb inmiddels internet, sinds vorige week!! Mijn tweede aanvraag die ik op 9 februari gedaan heb (na het verhaal van hierboven), werd in eerste instantie weer in behandeling genomen. Op de brief die ik kreeg stond dat de aansluit datum 26 februari was. Ergens rond 2 maart had ik nog altijd niets gehoord, dus ik maar weer eens bellen met de klantenservice: U aanvraag is geannuleerd. Nu met de reden dat ik de afgelopen 2 maanden een wijziging had gedaan op de lijn, namelijk versatel opgezegd. Dat dit een probleem was was mij na de annulering van de eerste aanvraag niet gemeld, toen was de reactie dat ik gewoon opnieuw moest aanvragen. Daarbij kwam ook nog dat ik internetplusbellen niet meer opnieuw kon aanvragen omdat er een aanname stop blijkt te zijn bij kpn voor deze abonnementen.
Echter tijdens het telefoontje met kpn kwam wel naar voren dat het mogelijk was om adsl go op de lijn te zetten voor een maand of 2 en dan over te stappen op internetbellen (toevallig was deze helpdesk medewerker wat beter op de hoogte). Dit kon dan binnnen 2 weken geregeld zijn (had dus ook al gekunt bij de eerste annulatie!!). Omdat ik toch zo snel mogelijk internet moest hebben, ben ik hier maar akkoord mee gegaan, hoewel ik er nu al spijt van heb dat ik niet de hele zooi bij kpn heb opgezegd, ook al duurde het een paar weken langer.