Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rvdbeek
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 28, 2019 om 15:57Annulering vlucht
Na een vlucht-schema wijziging heb ik noodgedwongen een vlucht moeten annuleren.
Echter is het nu zo dat TIX.nl maar een deel van de gemaakte gekosten terug stort.
Ze vertellen mij dat alle 'extra' opties die ik heb betaald bij het boeken van de vlucht niet restitueerbaar zijn, omdat het geld al is betaald aan de luchtvaartmaatschappij en zij afhankelijk zijn van wat hun terug krijgen wanneer ze een vlucht annuleren.
Echter na contact te hebben gehad met de luchtvaartmaatschappij blijkt dat de ticket die door TIX voor mij was geboekt er al standaard bagage in de prijs zit in begrepen.
Er is dus bagage in rekening gebracht die uberhaupt niet betaald had hoeven worden, toch weigert TIX het om het geld terug te storten.
Wat kan ik hieraan doen?