Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rvv
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 30, 2014 om 15:49Rekening niet nagekomen "afspraak" ziekenhuisUiteraard zijn VEDEK wat voor voorwaarden dan ook slechts van toepassing als er sprake is van een overeenkomst tussen twee partijen, waarvan die voorwaarden uitdrukkelijk deel uitmaken. Als een ziekenhuis of wie dan ook een uitnodiging voor een bezoek stuurt is er, zonder dat de ontvanger die uitnodiging expliciet heeft aanvaard, helemaal geen sprake van een overeenkomst. Uiteraard niets betalen en uit vriendelijkheid een mailtje sturen (en bewaren) met de tekst: 'Na eerdere contacten hierover met uw ziekenhuis meld ik hierbij nogmaals dat ik geen afspraken meer wil inzake . Mochten zich nieuwe omstandigheden voordoen die daar aanleiding toe geven dan neem ik zelf weer contact met u op.' Uiteraard afsluiten met vermelding van uw contactgegevens.
-
Jul 19, 2013 om 12:41wat kunnen we nog doen, na belazerd te zijn door RyanairOndanks dat het een publiek geheim is dat:
1) Ryanair zijn personeel door middel van wurgcontracten klem gezet en uitbuit;
2) Ryanair piloten nog maar kort geleden in het nieuws hebben gebracht dat ze te veel uren moeten maken en te weinig brandstof meekrijgen om onverwachte situaties te kunnen opvangen;
3) De grote vraag dus is wanneer het eerste Ryanair toestel als gevolg van het onveilige beleid van deze maatschappij gaat neerstorten;
4) Ryanair in de afgelopen maand mei een boete van 300.000 euro van de Nederlandse Consumenten Autoriteit kreeg opgelegd wegens aanhoudende grootschalige misleiding van het publiek met valse prijsopgaven;
5) Het ene na het andere artikel in de media verschijnt over de onvoorstelbaar schandalige uitbuiting (gelijk aan beroving) door Ryanair van klanten zo gauw ze een klant maar ergens op kunnen pakken;
6) De leiding en het hogere management van Ryanair lak heeft aan de wettelijke rechten van passagiers die schade hebben geleden door in gebreke blijven van deze luchtvaartmaatschappij;
7) Ryanair alles bij elkaar genomen en zacht gezegd een van de onsympathiekste bedrijven ter wereld is;
blijft men massaal bij Ryanair boeken.
Waarschijnlijk doordat ze voor mensen die niet goed doorvragen of -zoeken, de goedkoopste LIJKEN. Dit laatste woord in hoofdletters omdat het ook een andere betekenis heeft die in een luguber verband staat met het verhoogde risico dat personeel en passagiers van Ryanair lopen. Het lijkt er op dat mensen die met Ryanair vliegen de lucht in gaan gaan met een maatschappij die slechts op één ding uit is: de eigenaren zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld te laten verkrijgen. Waarschijnlijk denken die eigenaren 'U misschien een LIJK, maar wij zeker RIJK !'