Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: s.lubberts
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 19, 2011 om 16:29ultraglass EmmenSimon Lubberts,
Ook ik kreeg net een brief van Trilandia,of ik even de nota van 168 euro wou betalen.Deze nota is in eerste instantie nooit of naar een verkeerd adres gestuurd.
Ik heb toen met Ultra Glass gebeld en heb toen een nieuwe nota van Ultra Glass ontvangen en deze naar mijn verzekering gestuurd,deze nota zou worden voldaan
door hun.Ook Ultra Glass nog weer gebeld om te vragen of de nota was voldaan,dit werdt toen bevestigd.
Inmiddels is Ultra Glass failliet, en nu zou er dus een voor de tweede keer voor de reparatie moeten worden betaald.Nou dat kunnen ze wel schudden,ik ga bij mijn verzekering nog even vragen of ze mij een bewijs willen sturen van betaling van de nota.
Verder wens ik iedereen veel succes met dit drama. -
Oct 26, 2010 om 19:43ultraglass EmmenOok ik kreeg een rekening van Ultraglass van 154,70 euro.
Mijn vrouw is dit overkomen,en ze had nog wel zo gevraagt of verzekering Onna-Onna dit 100% zou vergoeden,hierop werd bevestigend geantwoord,Volgens de medewerkers werd ruitschade alleen niet vergoed door Unive.
Ik heb inmiddels reaktie gekregen van mijn verzekerings maatschappij,deze zeggen nooit een nota te hebben ontvangen van Ultra Glass.
Ik kon mijn nota alsnog naar hun opsturen,deze zou dan worden betaald door hun.
Ook mijn zoon heeft onlangs zijn ruit laten repareren,ze hadden meerdere sterren gerepareerd zeiden ze,hem werdt geadviseerd om een nieuwe ruit te laten plaatsen,ook dit is onlangs gebeurt,ik hou mijn hart vast wat voor rekening ik hier voor krijg gepresenteerd
Ik hoop dat het nu goed komt, maar ik trap er niet weer in met Ultra Glass.
Appeltje.