Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sabinedekoning
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 28, 2011 om 10:45acer garantieHoezo is dr geen bewijs ? Je gaat toch niet in december bellen naar de verzekering voor toetsen als er niks is ? En praat de verzekering dan met mij mee door het op papier uit te draaien van de datum en tijd dat ik gebeld heb om hierover te praten ?
Ben jij van acer ofzo dat je het steeds op mij gooit ?
Ik blijf mij niet steeds verdedigen. DE schade is niet door mij of de toetsen veroorzaakt. De toetsen zitten op een andere plek als de zwarte vlek. Dr is niks op onder tussen gezeten. -
Mar 28, 2011 om 09:55acer garantiewel als diegene kan aantonen dat die schade van de toetsen al gemeld is D maanden geleden.
-
Mar 28, 2011 om 07:37acer garantieEen laptop met twee toetsen eraf dat wil toch niet meteen zeggen dat ie is toegetakeld ? en dat die dan gezien wordt als oud votje.
het was verder een nette laptop. met nog geen krasje erop.
alleen die twee toetsen waren eraf. en die hebben dr niet tussen want die heb ik direct apart gelegd om door de pc winkel hier weer erop te laten zetten.
je zegt, iedereen zegt ik heb niks gedaan......
maar je moet ook niet iedereen over een kan scheren.
en wat moet ik zeggen dan? de schade is niet door mijzelf of door die toetsen kapot gegaan.
en het gaat ook niet om onder de rekening uit te komen. want ik kan hem altijd opgeven bij mijn eigen verzekering. maar ik vind dat niet juist omdat ik vind dat wehkamp of acer voor de reparatie moeten zorgen. aangezien het niet door mijn toe doen kapot is. -
Mar 27, 2011 om 20:28acer garantieen toch is het niet ontstaan door andere of mijzelf.
ik ben de laatste gebruiker geweest en heb hem s avonds weg gezet, en pas tevoorschijn gehaald de volgende ochtend, en hij starte op met de vlek in het scherm. -
Mar 26, 2011 om 18:16acer garantiede vlek kan je aan de buitenkant niet zien. er zat geen kras of iets op. dus het is van binnen uit.
als ik hem aansluit op de tv, dan is de vlek ook niet zichtbaar. dus het moet echt in het beeldscherm zitten -
Mar 26, 2011 om 18:03acer garantieja die heb ik gemaild, en niks meer van gehoord.
nu gister een mail van ellen boone, maar daar stond ook niet veel in alleen dat ze de brieven van de rechtsbijstand wilde lezen naar acer toe -
Mar 26, 2011 om 17:18acer garantiezoals ik al eerder had verteld, had ik die schade al gemeld in december.
ik heb hiervan een uitdraai gekregen van mijn verzekeringsmaatschappij en die is al bij acer in hun bezit. dus ze konden zien dat die schade s niks met elkaar te maken hadden.
en tja dan heb ik een bam bam kind want ze kreeg ze er moeiteloos af. en tja met 3 kinderen heb je er wel eens 1 uit het oog. dus ja sorry dat ze in een oogwenk aan mijn laptop zat.
eerst gaf acer aan dat het een scheur in het beeldscherm zat. toen was het dat ik hem aan het beeldscherm opgetild zou hebben. toen was het dat ik er iets op had laten vallen, en nu zeggen ze dat er iets tussen heeft gezeten.
tis elke keer wat anders. via de rechtsbijstand zeggen ze dat ik bij wehkamp moet zijn omdat ie daar gekocht is. maar die laat niks horen.
hier een plaatje die ik heb bewerkt hoe de schade nou zit
laptop -
Mar 26, 2011 om 13:03acer garantieVolgens mij is het niet helemaal duidelijk.
Die twee toetsen waren dr al af. Voordat ik de schade aan het scherm kreeg.
En zoveel geweld had mijn dochter van twee niet nodig om die eraf te krijgen.
Maar dit was in december, mijn vlek onderin het beeldscherm is eind februari ontstaan. En dit is niet door mij veroorzaakt. Verwacht ook geen nieuwe maar alleen dat het beeldscherm gemaakt wordt. -
Mar 25, 2011 om 22:39acer garantieik heb met acer steeds contact want door de wehkamp wordt ik niet terug gebeld en als ik bel dan weten ze niks te zeggen en moet ik afwachten tot iemand mij belt.
acer zoekt steeds naar smoesjes om er onder uit te komen. er zijn ook twee toetsen van mijn nummeriek gedeelte af, dankzij mijn lieve kleine dochter.dan zeggen ze dat ze daaraan zien dat het door mijn schuld kapot is gegaan want er heeft iets tussen gezeten. terug contact opgenomen dat die toetsen helemaal niet op dezelfde plek zaten als de zwarte vlek op het beeldscherm. en ik had in dec met acer contact opgenomen of ik die toetsen zo kon bestellen. maar dat kon niet en dan zou ik hem ook op moeten sturen. zij zeiden dat er niks in het systeem van te vinden was. dus ik kon niks bewijzen volgens hun. maar ik had die schade ook door gegeven aan mijn eigen verzekering en daar was wel een melding van gemaakt. dus moest ik met een brief komen waarin mijn verzekering aan gaf dat die schade al eerder was en dat ik die al had gemeld. nou ik opgevraagd en door gestuurd. krijg ik geen reactie en naar aanleiding dat ik weer eens moest mailen kreeg ik door dat ze in overleg waren en na een dag een mail dat ze toch niet in zien dat de schade door iets anders zou veroorzaakt zijn dus ik moet gewoon betalen voor de reparatie.....
ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld en die zegt ook dat wehkamp hier voor moet zorgen, en dat ze idd binnen die 6 mnd wettelijke garantie moeten aanhouden en zij voor de reparatiekosten of vervanging moeten zorgen.
maar ze kunnen pas iets doen als het bedrag boven de 250 euro is, en ik zit op 211 euro... dus ze gaan de zaak niet aanvechten omdat de kosten hoger zijn als wat de prijs is. maar ze gaf wel wat tips en kan bellen als ik er niet uit kom.
nou kreeg ik vandaag van wehkamp een mail dat ik een klacht had ingediend en dat ze met acer contact hadden en dat ik foto s zou moeten hebben gehad van mijn laptop en dat ze van acer hadden begrepen dat ik DAS had ingeschakeld en dat hun dan ook de reacties van de das willen ontvangen.
mail daarop gestuurd dat ze maar eens moeten bellen ipv een mail sturen met daarin geen info maar dat ze graag de brieven willen zien van de das. trouwens wel apart dat er bij de mails van de wehkamp overal ellen boone... maar hier staat wel een andere naam bij behandeld door, maar ondertekend door ellen boone..
maar dus niks wijzer -
Mar 25, 2011 om 13:31acer garantieen nog steeds geen bericht van acer of wehkamp......