Antwoorden gegeven door: sagna
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 13, 2005 om 11:54onvoldoende dekking gsm ontvangst
Beste Riet, Ik heb in maart een gsm aangeschaft en heb ook onvoldoende dekking in huis en buiten. Wat bellen onmogelijk maakt. Contact gezocht met de provider(vodafone) Gisteren hebben ze een test uitgevoerd waarvan ik deze week bericht krijg of vodafone in gebreke is wat betreft dekking. Ik zou net zolang doorbellen en volhouden tot dat er wat gebeurd. Ook melding maken bij de opta. Bij vodafone waren ze eerst ook heel onredelijk. Gewoon naar de baas vragen als je de helpdesk belt. Ik ben er ook nog niet, maar ze doen nu wel hun best om mij als klant te behouden. Mocht die test voor vodafone ongunstig uitvallen sta ik sterker om het contract te laten ontbinden. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik neem aan dat Telfort zo'n test ook kan uitvoeren. Anders zou ik er naar vragen. Succes!!