Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sallypoes
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 17, 2012 om 13:55T-Mobile weigert de klant tegemoet te komenIk ben zelf doof/zwaar slechthorende, en weet uit ervaring dat het ook bij mij overkomt. Ik heb toen ook klacht gediend bij Hi...dit is ook hetzelfde voorval als bij t-mobile.
Ik heb wel hier begrip voor maar dit is echt zot voor de woorden. Geef mij liever een persoonlijke winkelbediende, die hier beter kan helpen. Maar helaas zeggen ze ook weer dat ik contact moet opnemen via hoofdkantoor en omdat ze mij niet verder kan helpen. Dus heb ik geen woorden voor de winkel en ook niet voor de callcenter. Persoonlijk is beter dan via telefonisch of mail of chat, want dit is vaker misleidend dan persoonlijker. Of niet soms?
Ik hoop dat het snel mogelijk moet opgelost worden voor alle klanten en niet voor alle doven maar ook voor de klanten die ook hetzelfde problemen hebben die liever persoonlijk praat.