Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: samartens
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 29, 2011 om 19:06bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsNa ruim een maand gezeur met Groupon is mijn probleem eindelijk opgelost. Tessa van groupon heeft er voor gezorgd dat ik een gedeelte van mijn tickets van airfast terug krijg (36 euro) en dat Groupon de rest vergoed (55 euro per ticket).En natuurlijk heb ik er voor gezorgd dat dit per e-mail is bevestigd.
Janet, jou probleem is vergelijkbaar met mijn probleem zoals ik het zo lees. Ik denk dat je de mensen van Groupon echt even een aantal keer duidelijk moet maken dat de fout bij hun ligt. Dat zij jou tickets hebben geannuleerd. Zoals je kunt lezen ben ik ruim een maand bezig geweest en ik ga ook nooit meer iets via Groupon bestellen. Ik heb wel vaker problemen met klanten services gehad maar dit sloeg echt alles!!!! De communicatie tussen de medewerkers van Groupon is echt lachwekkend slecht.
Lees voor de grap nog eens de mijn conversatie met groupon op Facebook:
http://www.facebook.com/groupon.nl/posts/291248230911570
Ik hoop dat jullie ook tot een goede oplossing zullen komen! -
Dec 28, 2011 om 12:19bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsWe zijn al meer dan een week verder en ik ben nog steeds niet terug gebeld, vandaag weer zelf het initiatief genomen en contact gezocht met Groupon. Dit is al de derde keer dat ik terug gebeld zou worden en dit is al de derde keer dat groupon mij gewoon in de kou laten staan! Ik vind de situatie op dit moment ronduit hufterig. Er is nog steeds geen nieuws rondom mijn situatie. Ik heb gesproken met ene Tessa en zij gaat de zaak bespreken met de teammanager en het daarna naar mij terugkoppelen, vandaag nog. Dit is blijkbaar nog niet gebeurt???????? Precies het zelfde verhaal als de andere medewerker Mitchel. Mitchel was trouwens ziek vandaag, misschien niet helemaal eerlijk maar ik geloof het niet helemaal. De belofte dat groupon mij binnen een week zou terug bellen met (goed) nieuws is dus weer een leugen.
-
Dec 23, 2011 om 09:15bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsAfgelopen dinsdag weer contact gehad met groupon.
De medewerker wilde maar niet toegeven dat de fout bij groupon lag. Sterker nog, hij ontkende een aantal afspraken die wij hadden gemaakt (binnen een week terugbellen etc.). Uiteindelijk kon hij zich toch de afspraken herinneren en vond het raar dat groupon geen contact met mij had opgenomen... Ook vertelde hij dat zijn collega mij nooit had moeten adviseren de tickets te annuleren. Hij gaf dus toe dat de schuld bij groupon lag. Hij gaat de zaak (weer) met het management team en airfasttickets uitzoeken en neemt binnen een week (voor volgende week dinsdag dus) contact met mij op. Ik ben echt benieuwd hoe groupon dit gaat oplossen. Maar professioneel is het al lang niet meer. -
Dec 20, 2011 om 12:41bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsHallo allemaal,
Eind november heb ik gebruik willen maken van de actie van groupon
Ik kreeg direct problemen met het boeken van mijn reis naar barcelona. De website gaf allerlei rare errors, ik kon niet betalen (wel mijn creditcard gegevens ingevoerd) en mijn reisdata waren verkeerd. Ik heb toen contact gezocht met groupon.nl en mijn problemen voorgelegd. Groupon gaf aan dat ik zou worden teruggebeld door een medewerker, u raadt het al dat is niet gebeurd.
De volgende dag (woensdag 30 nov. als ik mij niet vergis) weer contact gezocht met groupon, de problemen uitgelegd, en deze medewerker adviseerde mij de tickets te annuleren. De vouchers zouden dan na 24 uur weer gebruikt kunnen worden. Ik sprak duidelijk mijn zorgen uit naar deze medewerker: "raak ik mijn geld dan niet kwijt?", "nee hoor als u bij groupon iets koopt wat u vervolgens niet krijgt, dan krijgt u altijd u geld terug". Dit klonk redelijk naar mijn idee. Na 24 uur heb ik geprobeerd een nieuwe reservering te maken, dit lukte niet. Ik heb toen voor de 3e keer met groupon gebeld. De medewerker vertelde mij toen dat de vouchers niet opnieuw geactiveerd kunnen worden en dat hij het probleem doorspeelt naar het management team. Dit management team zou mij binnen een week terug bellen, niet gebeurd. Vorige week maandag maar weer gebeld gevraagd naar het management team, de medewerker vertelde mij dat het management team nooit iemand terug zou bellen.. Lekker communicatie! Gelukkig had ik de naam van de medewerker genoteerd en deze kreeg ik ook weer aan de lijn. Ik was het gezeur zo zat dat ik mijn geld terug gevraagd heb, volgens de medewerker geen probleem en hij had begrip voor de situatie. Nu heb ik mijn geld van de vouchers wel teruggekregen maar is het geld van de vliegtickets toch van mijn creditcard geschreven! Vandaag weer gebeld met groupon. Toevallig kreeg ik de medewerker aan de telefoon waarmee ik de meeste correspondenties heb gehad. Hij vertelde mij dat het geld niet bij groupon maar bij airfasttickets is bijgeschreven en dat ik het maar met airfasttickets moet uitzoeken. Ongelooflijk!!!!
Groupon adviseert mij de tickets te annuleren, garandeert mij dat ik mijn geld niet kwijt ben en als er vervolgens geld van mijn creditcard wordt afgeschreven kan ik het zelf uitzoeken...
Stef