Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: samiben
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 4, 2013 om 10:24VODAFONE HEEFT LAK AAN KLANTEN[quote=tijger1 schreef op maandag 4 nov 2013, 10:09]@vodafone
Toch wonderlijk dat klachten niet op een normale wijze worden afgewerkt door jullie, maar dat alles pas in gang komt na klachten op het internet.
Power 2 you! -
Nov 3, 2013 om 12:22VODAFONE HEEFT LAK AAN KLANTEN[quote=zoekster schreef op zondag 3 nov 2013, 11:39]Ik zou bij Vodafone de rapporten opvragen die Post.nl naar ze heeft opgestuurd. Daar staat vermoedelijk iets over jou in, dat ten nadele van je gaat werken. Als jij een soort 'verdachte' bent dan heb je het recht om daar inzage in te krijgen.
Heb ik al tig keer naar gevraagd zowel bij Vodafone als Postnl.
Vodafone kapt het steeds af en postnl verwijst naar Vodafone -
Nov 3, 2013 om 11:34VODAFONE HEEFT LAK AAN KLANTENWas net tv aan het kijken. Komt reclame van Vodafone langs. "POWER TO YOU" dat is hun slogan. Laat me alsjeblieft niet lachen!
-
Nov 3, 2013 om 11:01VODAFONE HEEFT LAK AAN KLANTEN[quote=tijger1 schreef op zondag 3 nov 2013, 10:58]"Superaardig" van Vodafone, compleet omgekeerde wereld.
Maar u hebt het, dacht ik, aan aangekaart bij de geschillencommissie. Daar maar verder uitknokken, want politie en Post is een doodlopende weg.
Klopt. Ik laat jullie weten wat daar uit komt.
Dank -
Nov 3, 2013 om 10:55VODAFONE HEEFT LAK AAN KLANTEN[quote=tijger1 schreef op zondag 3 nov 2013, 10:36]Het is toch wel aardig van Post nl dat u zich "mag" melden bij de politie.
Aardig van Vodafone. POSTNL heeft geen zin om schade te vergoeden. Vodafone geen zin om naar de feiten te kijken. Klant moet alles bewijzen. Probleem wordt bij klant gelegd. Ze willen allebei hun vingers niet branden. Ik heb Vodafone zelfs gewaarschuwd pakket via Dynafix of bij postloket in de buurt af te leveren. Hier is geen gehoor aan gegeven. En nu moet ik alles oplossen. -
Nov 3, 2013 om 10:31VODAFONE HEEFT LAK AAN KLANTEN[quote=vodafonewebcare schreef op zondag 3 nov 2013, 09:48]Beste Samiben,
Zonder verder in detail te treden ivm privacy kan ik het volgende zeggen. Vodafone heeft deze situatie laten onderzoeken bij PostNL, hierbij is PostNL tot een oordeel gekomen: zoals je zelf al aan gaf dat het toestel is ontvangen. Hierbij heeft PostNL aangegeven dat mocht je het niet eens zijn met deze conclusie en bij het standpunt blijft dat het hier gaat om diefstal, dat je je dan mag melden bij de politie. PostNL heeft redenen om tot de conclusie van dit onderzoek te komen die ik niet kan delen ivm jouw Privacy. Mocht dit niet duidelijk zijn geweest aan de telefoon dan willen wij dit best nader toelichten via e-mail. Je kunt dan reageren op de mailconversatie die je eerder met Webcare hebt gehad.
Met vriendelijke groet,
Arina
Vodafone 24/7 Web Crew
Maandag ga ik kijken of ik meldingsnummer kan krijgen. Moet alles zelf doen. Jullie problemen oplossen. Triest! Aan de telefoon waten jullie idd niet duidelijk want gesprek werd iedere keer afgekapt als ik om details vroeg. Dus graag mail maar de details naar mijn bij jullie bekende adres. -
Nov 3, 2013 om 10:25VODAFONE HEEFT LAK AAN KLANTEN[quote=diumenge schreef op zondag 3 nov 2013, 09:57]Nou Samiben, naar de politie gaan en aangifte doen dus.
Ben al geweest. Politie wil aangifte niet aannemen omdat Vodafone, de verzender, pakket kwijt is en niet ik. Ze vonden het raar dat Vodafone zei dat IK aangifte moest doen. Vodafone dient zelf aangifte te doen. Nu wil vodafone een meldingsnummer dat ik bij de politie ben geweest. Ze geloveven blijkbaar niet dat ik ben geweest. Zo worden klanten dus behandeld bij Vodafone....als vuil! -
Nov 1, 2013 om 19:26VODAFONE HEEFT LAK AAN KLANTEN[quote=tijger1 schreef op vrijdag 1 nov 2013, 19:16]U had toch al lang een ingebrekestelling kunnen sturen en de zaak beƫindigen? Want dat toestel is nu haast niets meer waard. U bent weer 14 dagen verder.
heb ik al gestuurd. Beindigen hoe? -
Nov 1, 2013 om 15:24VODAFONE HEEFT LAK AAN KLANTEN[quote=aurora1 schreef op vrijdag 1 nov 2013, 14:55]Dus je eigen vraag over hetzelfde van 19 oktober jl.
Het hele verhaal samengevat.....duidelijker lijkt mij -
Nov 1, 2013 om 15:19VODAFONE HEEFT LAK AAN KLANTEN[edit - redactie]