Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sander_m
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 17, 2011 om 14:01Zal Motozoom.nl het nou nooit leren..[quote=ew schreef op woensdag 12 okt 2011, 11:43]Ik weet dat Motozoom.nl niet blaakt van de zorgvuldigheid qua het leveren van service en zorgvuldigheid bij het afleveren van bestellingen. ...
Wat een rare opmerkingen "zal motoZoom het nou nooit leren" en "niet blaakt van zorgvuldigheid"? Ik denik dat dat niet terecht is. Naar mijn beschieden mening is motozoom juist een van de betere bedrijven in motorland -op de 45 cent voor het 0900 nummer na dan-. Ik koop er vaker en ben altijd heel goed geholpen. Vooral het advies in de winkel is vaak veel beter dan andere zaken. En de keer dat ik een klacht had (lekke motorhoes), werd het heel onmiddelijk opgelost en kreeg ik meteen een nieuwe mee, dus.
Vorig jaar of dat jaar ervoor hebben ze volgens mij zelfs een warme douche gekregen van Kassa, dat krijg je toch ook niet zomaar?!