Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sandoor
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 19, 2005 om 21:32spaarloonWaarschijnlijk wil Tamara het spaarloon niet ontvangen omdat ze dan
over dat bedrag vermogensbelasting (1,2%) moet betalen. Dat maakt het
verschil met de Internetspaarrekening niet goed!
Overigens zijn de banken volgens mij vrij of ze het bedrag automatisch
uitbetalen maar klantvriendelijk is het in ieder geval niet.
Sandoor -
Sep 18, 2005 om 08:43no claim korting en bevallingProbleem met posten waarschijnlijk, de echte vraag staat er ook nog (zelfs twee keer :) )
-
Sep 16, 2005 om 21:52levensloopVolgens mij noemt men dit valsheid in geschrifte en dat is strafbaar.
Sandoor -
Sep 13, 2005 om 13:31belazerd en nu??Dubbelpost, antwoorden via:
http://kassa.vara.nl/portal?_uc=n&_li=y&_scr=cons_question&cat=666&qid=102688 -
Sep 13, 2005 om 12:25Excel rekenvraagjeO en laat even weten wat het resultaat is.
/Sandoor -
Sep 13, 2005 om 12:23Excel rekenvraagjeHoi,
heb even zitten prutsen; stel dat de tijd in cel A2 kleiner is dan de tijd in cel B2 en je wilt ze van elkaar aftrekken.
Met SUM(A2-B2) geeft Excel ###### terug (negatieve tijd).
Probeer eens:
=IF((SUM(A2-B2))<0;"negative"&ABS(SUM(A2-B2));(SUM(A2-B2)))
Dus als de som kleiner is dan nul dan wordt het woord Negative
gedisplayed en daaraan wordt de absolute waarde van A2-B2 geplakt, als
de som groter gelijk is aan nul wordt de normale calculatie gevolgd.
Je krijgt dan als antwoord Negative3 bijvoorbeeld dus -3 uur. Je kunt natuurlijk een beetje spelen met de termen.
Sandoor -
Sep 13, 2005 om 10:49kapotte schoenenHallo,
Het beste dat u kunt doen is de winkelier (opnieuw) op de hoogte
brengen van het gebrek en hem daarbij de door u gewenste oplossing
(ontbinding van de koop) voor te leggen. Wellicht dat de winkelier
gevoelig is voor uw argument van het heen en weer rijden en kunt u
telefonisch al tot overeenstemming komen. Er zijn winkeliers die een
vergoeding geven voor reiskosten.
De winkelier is niet verplicht om nu al in te gaan op een ontbinding en
kan ook kiezen om nog een vervanging of reparatie te doen. Mocht het na
die poging niet lukken dan heeft u zonder meer recht op ontbinding van
de koop.
Bij een ontbinding geeft u de winkelier het product terug en u krijgt
uw geld terug. Als het ware wordt er teruggegaan naar een situatie
alsof de koop nooit had plaatsgevonden. U hoeft dus geen genoegen te
nemen met een tegoedbon, hoewel dit vaak wordt voorgesteld!
Sandoor -
Sep 10, 2005 om 12:35t- mobile wil geen inzage geven in onze gegevens@Sanderadvies
is het geen schaamteloze reclameboodschap die je hier neerzet als
goedbedoeld advies? Waarom zou je de naam van "die ene bank" niet
noemen in je bericht als je ze zo graag wil helpen? Dan hoeven ze je
ook geen mailtje meer te sturen en kunnen ze het regelen via een
hypotheekadviseur van hun keuze.
/Sandoor -
Sep 10, 2005 om 12:28weer een mailtjeIs dit een vervolgvraag?
Ik snap de voorgeschiedenis niet zo goed. In ieder geval zou ik niet
snel zaken doen met een bedrijf dat een database aanlegd van rechtzaken
tegen hun eigen klanten.
Zoals Vladja al schrijft heeft het alles van oplichting.
/Sandoor -
Sep 9, 2005 om 20:38smsjes over sex dat is een 9911 nummerHierbij een stukje van de site; voor 9911 is de code OFF (zie onderstaand).
9911
Onbekend9911 diensten OFF