Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sanjur
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 7, 2011 om 10:56Leveringsprobleem Mammoet WonenGoedendag,
Ik heb goed nieuws voor sommige mensen! :D
Na lang zoeken en bellen heb ik de leverancier kunnen achterhalen van de Vaals bank, Tilburg bank en stoelen type Marcel.
De leverancier is New Ambiance (nl). Hij heeft veel spullen staan en er komt ook nog veel binnen. Van Mammoet heeft hij een lijst gekregen met klantnamen. De intentie is er dan ook om alles uit te leveren. Wat betreft de aanbetaling daar moet individueel naar gekeken worden want wat te begrijpen valt die man is nu ook gedupeerd en kan niet zomaar de volledige aanbetaling kwijtschelden. Hij moet ook een zaak runnen.
Hoewel hij de komende weken klanten zelf wil gaan benaderen is het mogelijk om zelf contact te zoeken via info@newambiance.nl
Vervolgens gaan zij kijken of de klantnaam op de lijst voorkomen en nemen zij weer contact op.
Voor klachten of problemen met de Vaals bank, dient men een mail te sturen naar service@newambiance.nl
Succes allen!
Groetjes Sandra -
Sep 6, 2011 om 14:12Leveringsprobleem Mammoet WonenYes! In mijn speurtocht naar de fabrikant / leverancier van de vaals bank ben ik dichterbij het doel gekomen. Ik heb een telefoonnummer. Ga dit vandaag en morgen uitzoeken. Als het klopt zal ik de gegevens delen. Hou jullie op de hoogte! :-)
-
Aug 27, 2011 om 07:31Leveringsprobleem Mammoet Wonen@Mstalvoord: bedankt voor de tip. Ik ben direct gaan kijken maar zie onze bank er niet tussen staan helaas. Maar het is een telefoontje waard mogelijk staat hij niet op de site.
@speechless & AjaxEdwin, typisch dat deze banken dus wel zijn uitgeleverd. Komen deze dan wel uit Belgie? Wel bijzonder zeg ik zelf.
Maar goed, het is dus geen geweldige kwaliteitsbank....Vandaag gaan wij ook onder de bank zoeken naar een label. Wie weet zit er bij ons wel iets onder.
Laten we elkaar vooral op de hoogte houden!
Onze eetstoelen zijn van dezelfde stof alleen komen van een andere leverancier. Dus daar kan ik niet zoveel mee.
Ik ben serieus geneigd om naar hun HK te gaan...ik woon dichtbij nl dus is een kleine moeite. Wil dan weten wie de leverancier is van onze bank en waar zij in hemelsnaam mee bezig zijn. Hoe gaan zij dit alles oplossen met al die mensen. Denk zomaar dat ik dat woensdag eens ga doen.
Sterkte allemaal! -
Aug 26, 2011 om 16:07Leveringsprobleem Mammoet WonenGoedemiddag,
Als topic starter kom ik ook weer buurten. Lees steeds vol afschuw mee.
Wat een ellende kan iemand anderen berokkenen.
Wij hebben uiteindelijk de tweede week van juli onze bank gekregen. Op de driezits zit aan de linkerkant een plak die helemaal doorzakt :-(
Mammoet Wonen kan niet meer en de leverancier weet ik niet.
Het lijstje wat ik voorbij zag komen van AjaxEdwin verkoopt geen bankstellen voor zover ik dat kan zien....
Het gaat om de Vaals bank. Deze stond beneden ook in de showroom in Woerden.
Hopelijk weet iemand welke leverancier dit is. -
Aug 14, 2011 om 08:29Leveringsprobleem Mammoet WonenAls topic startster kom ik na de recente ontwikkelingen ook weer even buurten. Ik ben zo blij dat wij nu zo goed als van ze af zijn *slaakt diepe zucht*
Ik ben steeds naar de winkel gegaan en zo alles afgedwongen. Zelfs nog mensen aan de bali gemeld goed na te denken voordat ze de handtekening zouden zeggen. Ze keken mij schaapachtig en lacherig aan maar ik was bloedserieus en heb ze willen behoeden voor een hoop toestanden.
Heb overigens ook het nr van Mike. Wat ik raadselachtig vind...eerst waren ze wel te vinden op site van het CBW rond mei-juni. Maar nu idd niet meer. Dat vind ik wel heel vreemd.
Ik zou iedereen aanraden zo snel mogelijk de koop te ontbinden en je aanbetaling terug te vorderen. De bedrijfsvoering klopt niet en ze zitten mijns inziens in flinke financiele problemen.
Wij hebben nog recht op een garantie certificaat van de protexx behandeling.
Dat gemis nemen wij wel voor lief. Ik hoop van harte dat iedereen zijn spullen of aanbetaling retour krijgt.
Sterkte en succes! -
Jul 19, 2011 om 09:55Leveringsprobleem Mammoet WonenGoudamar,
Fijn dat jullie meubels er wel bij zaten. onze dus niet en komen van dezelfde leverancier. Heel raar dus...nabellen was geen optie aangezien de verstandhouding te slecht is met deze leverancier.
De servicemedewerkers zijn idd uiterst vriendelijk aan de telefoon. Maar dat komt op een gegeven moment niet meer oprecht over na de vele loze beloftes ;-) -
Jul 19, 2011 om 09:51Leveringsprobleem Mammoet WonenBeste Ajaxedwin,
Ik kan me jouw gevoel zeer goed voorstellen. Je kookt van woede van vooral machteloosheid, je kunt niets en wordt ongevraagd in een soort afhankelijke positie geplaatst!
Wij hebben uiteindelijk in een telefonisch gesprek met Martijn de meubellijn geannuleerd. Ik ben er zo klaar mee.
Uiteindelijk voor een nieuwe set geslaagd bij Trendhopper, die als het goed is ;-) over 3-4 weken geleverd wordt.
Daarop direct naar Mammoet gereden omdat we nog steeds geen bevestiging hadden ontvangen van onze annulering en ik niet aan 2 sets wilde vast zitten.
Daar aangekomen Mike gesproken. En hem boos gemeld dat we er niet van te spreken zijn dat we niet worden teruggebeld. Wij zijn dan ook minder te spreken over Mike van Z. Alhoewel hij na ons bezoekje wel een financiele vergoeding extra heeft gegeven en zijn laatste afspraak wel is nagekomen!
Gisteren zijn onze meubels en stoelen geleverd jiha. En nu zijn wij van Mammoet verlost. Dat is zooo fijn.
Kan wel zeggen dat stalken en vooral de winkel bezoeken helpt. Ik heb zelfs tegen klanten aan de balie gezegd dat ze heel goed moesten nadenken voordat ze hun handtekening zouden zetten onder de order. Daar werd lacherig op gereageerd maar ik heb ze gewaarschuwd.
Het is op zaterdag giga druk in de winkel. Dus ga op zaterdagmiddag je beklag doen ;-)
Sterkte voor allen die nog met de strijd bezig zijn. -
Jul 14, 2011 om 19:27Leveringsprobleem Mammoet Wonenps onze bank en stoelen zijn al sinds mei binnen zeggen ze al die tijd ;-) Alleen onze meubels waren er niet
-
Jul 14, 2011 om 19:26Leveringsprobleem Mammoet WonenBeste Ajaxedwin en de anderen,
De echte reden: conflict met de leverancier.
Na onze laatste post alhier zijn we op een zaterdag nog naar Woerden gegaan. Wij rondgelopen en met pijn in ons hard enkele verkoopgesprekken gevolgd...grrr..de manager, ene Mike vertelde dat hij de spullen de week erna onder rembours zou laten komen. Kwam echt in orde. Toch ga je dat geloven en weer met een goed gevoel de deur uit. Deze afspraak werd niet nagekomen en we zijn nooit meer terug gebeld!!! Ook niet na vele telefoontjes van onze zijde.
Twee weken geleden kregen we het bericht dat het echt op 12 juli geleverd zou worden, hetgeen zelfs per mail werd bevestigd. Die mail kwam pas nadat ik hen de belofte had gedaan dat mijn man verhaal zou komen halen op een niet zo vriendelijke wijze en er ter plaatse voor zou zorgen dat ze die dag niets zouden verkopen.
Maar uiteraard zoals verwacht, onze levering zat er vreemd genoeg niet bij...
Dit verbaast ons natuurlijk helemaal niet. En nog steeds blijven volhouden dat het echt nog gaat komen. Ja duh! Onze collectie gaat uit de productie en week 26 zou de laatste serie gedraaid worden. Dus als het er nu niet is gaat het ook niet meer komen lijkt mij.
Wij hebben besloten de meubels allemaal te annuleren. Op de bank en stoelen hebben we 40% korting bedongen incl. gratis verzenden.
Nu zouden ze dit nog per mail bevestigen en bellen voor een bezorgafspraak maar helaas...je moet overal zelf achteraan.
Wij bellen, ligt hun systeem plat en kunnen ze niets?!
Ik hou mijn hart vast of we ooit onze stoelen en bank krijgen. Op mail staat in elk geval wel dat we onze aanbetaling terug kunnen krijgen.
Morgen maar weer opnieuw bellen....wat een drama.
Wij zitten er aan te denken om een tweet rond te sturen via Twitter. En door iedereen te laten retweeten. Puur om te zorgen dat anderen dit niet gaat overkomen en in de gladde verkooppraatjes trappen. -
Jul 4, 2011 om 21:15Leveringsprobleem Mammoet WonenGoedenavond allen,
Hierbij weer eens een update van ons. Helaas zijn wij los van frustratie niets rijker.
Inmiddels twee keer contact gehad met ene martijn vd v die zijn verhaal heeft gedaan met de echte reden. Dus geen productie achterstand bij de leverancier. Hij kwam zijn belofte niet na van levering in week 26 dus zijn we naar woerden gegaan om verhaal te halen op n vriendelijk manier. Nee alles zou goed komen. Ze zouden deze week onze order onder rembours laten komen. Vanavond zou ene mike ons daarover bellen. Jullie
raden het al....we zijn niet gebeld en des duivels.
Morgen hang ik aan de lijn en ben ik niet meer zo aardig! Wordt het niet opgelost gaan we zaterdag opnieuw naar woerden om tot een oplossing te komen en zo nodig de aanwezige klanten onthouden van hun miskoop.
Hoe is het bij de rest? Hopelijk meer schot in de zaak? Dat zou hoop bieden ;-)