Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: saphira
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 25, 2013 om 22:01Servicebureau FoureverIk ga geen 40km fietsen naar het dichts bijzijnde juridisch loket, aangezien ik dan de bus of trein zal moeten nemen is het dus NIET gratis voor mij...
Maar goed ik zie volgende maand wel of er weer wat afgeschreven word met ander rekening nummer misschien. -
Dec 24, 2013 om 12:59Servicebureau FoureverNou helaas ben ik hier dus ook in gestonken :(
Na meerdere malen de klantenservice van Fourever gebeld te hebben en elke keer niemand aan de lijn te krijgen maar afgewacht tot ze het bedrag afschreven. Dat is vandaag gebeurd. (Grappig feit, de stem op het bandje van de klantenservice is precies de zelfde stem als de gene die me deze oplichting aangesmeerd heeft, kan dus goed allemaal 1 persoon zijn). In de brief die ik ontvangen had staat alleen een telefoon nummer, geen adres, geen email adres. Enige wat je kan doen is contact op nemen met de Fourever helpdesk op nr 0854001234 en daar voor eeuwig in de wacht staan.
Heb meteen mijn bank gebeld (Rabobank) en die zouden het bedrag terug halen (nog niks terug gezien, half uur geleden gebeld) en een blokkade op het rekeningnr gezet zodat ze niet opnieuw af kunnen schrijven. Normaal kan je via een selectieve incassoblokkade op de site van Rabobank blokkeren maar blijkbaar is het oplichters bedrijf nog niet over op IBAN dus heb ik het telefonisch laten blokkeren, zodra zei overstappen op IBAN zal ik dit opnieuw moeten doen. Dus nu goed mijn rekening in de gaten houden.
Politie gebeld, die waren alles behalve behulpzaam aangezien zulke dingen toch een moeilijk verhaal zijn en zeiden dat ik maar contact op moest nemen met Het Juridisch Loket 0900-8020 (€ 0,10 p/m)
Mocht ik het bedrag morgen nog niet terug hebben op mijn rekening neem ik opnieuw contact op met mijn bank en mocht dat niks helpen met het juridisch loket. Ook al schiet ik daar waarschijnlijk niks mee op, krijg ik die 24,95 misschien terug maar heb ik waarschijnlijk dat bedrag alweer uit gegeven aan telefoon kosten.
Tevens stuur ik een email naar info@kansspelautoriteit.nl om eens bij hun navraag te doen. Mocht ik daar iets belangrijks op terug horen zal ik dat hier posten.