Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: schoen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 12, 2015 om 11:37geld terug of tegoedbon?@tiger1: ;-)
@1953: Dat had ik de vorige keer in de winkel wel aangekaart, maar dan moest ik een bezwaarbrief naar Phone House sturen, gedoe allemaal. Had ik wel gedaan als dit niet naar behoren opgelost was, maar ik ben nu tevreden met het geboden aanbod, wil het zolangzamerhand graag afsluiten, anders kan het nog wel weken duren eer ik een nieuw toestel kan kopen en wil ook niet het onderste uit de kan.
Verder iedereen bedankt voor jullie reacties en goede raad! -
Mar 11, 2015 om 20:51geld terug of tegoedbon?@tiger1: sterker nog, ik had al een tegoedbon gekregen om alle ellende een beetje goed te maken. Dat vond ik heel erg aardig, tot ik begin deze week het bericht kreeg dat ik die bon én de bon die ze nog opgestuurd hadden moest gebruiken voor de aankoop van een nieuwe telefoon. En dat totaalbedrag was dus niet eens toereikend. De verkoper die mij belde vond dat ook belachelijk, dus ze geven me 10 euro meer dan ik betaald heb, met behoud van die bon van 20 euro. En het nieuwe toestel met de laagste prijs garantie. Scheelt ook nog zo'n 15 euro. Dus na twee maanden gezeur word ik wel ruimschoots gecompenseerd.
@van leyden: dat kan best dat mijn protesten geholpen hebben. Ik ben er nu blij mee, maar heb wel weer een les geleerd ;-) -
Mar 11, 2015 om 20:23geld terug of tegoedbon?@mahadma: Samsung heeft Phone House laten weten het toestel te crediteren. Phone House belde vanmiddag en gaf zelf aan dat de hoogte van de tegoedbon die ik eergisteren al ontvangen had niet toereikend is voor wat ik betaald heb. Zij boden als pleister op de wonde aan iets meer te vergoeden dan wat ik voor het toestel betaald heb. Ik heb wat rondgeneusd en heb een ander toestel gezien. Alleen dat toestel is bij Phone House duurder dan bij een andere winkel. Ook daarin komen ze mij tegemoet. Daarom heb ik besloten niet ook nog ontbinding van het contract te eisen. Het heeft al genoeg ergernis gekost en ze stellen zich nu wel coulant op.
-
Mar 11, 2015 om 19:28geld terug of tegoedbon?@Allen: Zowel Samsung als Phone House hebben het boetekleed aangetrokken en ik mag zeggen dat alles naar volle tevredenheid geregeld is. Bedankt voor al jullie reacties, dan wel steun! Groet Alida
-
Mar 9, 2015 om 20:54geld terug of tegoedbon?@alexishoot: Het is niet waar.... Leentoestel heb ik nooit aangeboden gekregen en als ik mijn poot stijf houd dan wordt me gevraagd of ik ook een nieuwe auto eis als mijn nieuwe auto een lekke band blijkt te hebben :-(
Ik heb PH en Samsung gemaild, van PH krijg ik nu een tegoedbon, maar die is niet genoeg om het aankoopbedrag te dekken. Van Samsung hoor ik niks, maar daar ben ik nu via FB mee in gesprek. Maar goed, er wordt niks anders gedaan dan de boot afhouden, kwestie van lange adem dus. -
Mar 9, 2015 om 20:20geld terug of tegoedbon?Die tips voor goed accugebruik heb ik al twee keer gekregen en zijn bovendien open deuren voor mij. Dat verhelpt het probleem ook niet, want dat zit ergens in de soft- of hardware. En daar wordt niks mee gedaan. Op de telefoon die ik nu heb, staan veel meer applicaties en die accu gaat 2-3 dagen mee. Ik wilde graag een nieuw toestel met meer geheugen, maar daar ben ik dus niet veel mee opgeschoten. Ik had nog niet de helft van de applicaties gedownload, de weerapps had ik al niet eens gedownload, en nu moest mijn telefoon 2x per 24 uur aan de lader. Lijkt me een beetje vaak als je bedenkt dat de telefoon 's nachts niet eens in gebruik is.
-
Mar 9, 2015 om 18:20geld terug of tegoedbon?@vr1944: Ik heb alle reparatie bonnen en accu testen, dus ik mag aannemen dat het toestel wel is opgestuurd. Verder zijn er systeemupdates gedaan en is het toestel minstens 1x gereset. Het heeft niks uitgehaald. Ik heb ook telefonisch contact met Samsung gehad en daar konden ze me ook vertellen dat de gsm daar is geweest. Op kieskeurig ben ik wisselende verhalen tegengekomen qua accu. Maar dit was iets wat de verkoper zelf zei.
-
Mar 9, 2015 om 16:32geld terug of tegoedbon?@vr1944: graag niet mijn verhaal in twijfel trekken. Op zondag 11 januari heb ik mijn Galaxy SIII Mini bij de Phone House gekocht. De donderdag daarop stond ik in de winkel omdat de accu snel leegliep. Daar is geprobeerd mij te helpen, maar dat lukte niet. Daar konden zij niks aan doen. Maandags weer terug in de winkel en telefoon op laten sturen. Twee weken kwijt geweest, probleem niet opgelost. Dus weer ingeleverd, en weer en nu weer. Tussen de reparaties zitten steeds een paar dagen, omdat ik natuurlijk wel even moet kijken of het toestel goed werkt. Op 8 maart heb ik het toestel weer ingeleverd, dat zijn 8 weken. En dan nog, al waren het er 7 of 9, het gaat om de ergernis en het niet naar behoren oplossen van het probleem.
Het is nl ook nog zo dat de verkoper zei dat een serie van dit type toestel deze problemen heeft. Dat er dan een keer getracht wordt met een reparatie het probleem op te lossen, ok. Maar als dat dan niet lukt, geef me dan gelijk een nieuwe en laat me niet eindeloos heen en weer lopen naar de winkel. En uren spenderen aan bestanden overzetten en telefoon optimaliseren. Dat is nl wat mij boos maakt. Mijn dagen zijn behoorlijk gevuld nl, ik heb domweg geen tijd voor die ongein. Bovendien mag ik van een nieuw apparaat verwachten dat het naar behoren werkt. -
Mar 8, 2015 om 16:47geld terug of tegoedbon?Wat fijn, al deze reacties, daar kan ik wat mee! Vwb de tegoedbon: voor mij is het duidelijk dat ik met deze keten geen zaken meer wil doen. Ik word alleen maar aan het lijntje gehouden. Dat is de reden dat ik mijn geld terug wil.
-
Mar 8, 2015 om 16:18geld terug of tegoedbon?Ja, dan is de vraag wat een redelijke termijn is. Dat is een rekbaar begrip. Op 11 januari jl heb ik de telefoon gekocht, binnen een week stond ik in de winkel omdat het toestel niet goed was. Ik wilde mijn geld terug, maar dat mocht pas na 3x repareren werd mij verteld. In de twee maanden na aankoop heb ik de telefoon hooguit twee weken in mijn bezit gehad, de overige tijd lag hij bij de Samsung. En nu wordt er gezegd dat de telefoon weer opgestuurd wordt en dat Samsung beslist of ik een nieuwe krijg of een tegoedbon. Gezien andere negatieve posts over dit toestel en het feit dat één van de verkopers zei dat er een serie van dit toestel is wat niet goed is, heb ik er niet veel vertrouwen in. En dan moet ik genoegen nemen met een tegoedbon, wat ik niet wil. Dan moet ik nl bij dezelfde keten een nieuwe aanschaffen. Misschien wil ik wel een ander toestel dat zij niet in het assortiment hebben...