Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: schonenberg
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 27, 2005 om 20:50welke ADSL is goed voor mijMijn advies is om nog enkele amanden tot eind dit jaar te wachten met telefonie via de ADSL. het staat allemaal nog in de kinderschoenen. Ik ondervindt dagelijks problemen (wanadoo) de telefoon kwaliteit is niet wat ik gewend was en de verbinding komt met enige vertraging tot stand. Ik ben al enkele dagen telefonisch niet bereikbaar geweest en de beloofde downloadsnelheid word niet behaald. Als rede geeft men op externe factoren. En tot op heden heeft men het niet kunnen oplossen. Sluit een gewoon ADSL ab. af en laat de telefonie voorlopig achterwege tot de grootste problemen zijn opgelost
-
Jan 19, 2005 om 21:35van adsl naar adsl
ga naar de volgende link http://www.internetten.nl/contractwizard.asp?m=1 bij internetten.nl. daar heb je een contractwizard waarme je je contract kunt opzeggen met behoud van verbinding. mocht je huidige aanbieder miet realiseren dan weet je dat je te maken hebt met een klant onvriendelijke aanbieder. Vertel dat aan iedereen die het wil weten hierdoor krijgen we betere aanbieders met meer kwaliteit op de nederlandse markt.
Theo
-
Sep 21, 2004 om 20:58tele2 of kpn?Ja Ja wie is de goedkoopste in nederland? Door de vele telecom aanbieders, de ondoorzichtige tarieven, hun marketingconcept, allemaal ondoorzichtige praktijken waar de consument geen wijs meer uit wordt. Welke aanbieder is er transperant, weet u het? Zelfs de OPTA stoeit al jaren met dit gegeven en krijgt vanuit de overheid nog steeds naar jaren werken beperkte mogelijkheden om juridische stappen te ondenemen naar ondoorzichtige en mislijdende reclame. Als Nederland nu eens massal gaad kiezen voor een goede kwaliteits/prijsverhouding en dar er een standaard komt vanuit de OPTa waar een telecombedrijf aan moet voldoen dan wordt het iets klantvriendelijker. De telecommarkt verdiend verschrikkelijk veel geld en de concurentie is moordend zou je denken, ik geloof van het laatste niets. Door de beperkte mogelijkhden van de OPTA zal het voor de consument ondoorzichtig blijven. Ik heb zelf onderzoek gedaan naar de tarieven en het Algemeen onderzoek heeft dat ook gedaan. Daarin komt naar voren dat goede aanbieders niet zo bekend zijn op de markt. Tele2 en KPN horen bij de duurste in nederland, echter laten veel mensen zich lijden door de dure reclame spotjes en hanteerd men steed meer agressieve marketing middelen. Ui t onafhankelijk onderzoek van ook het Algemeen Dagblad blijKt dat Pretium en Euphony, vrij onbekende spelers tot de goedkoopste behoren. Gedurende nu ruim een jaar is Euphony het snels groeiende telecombedrijf in de Benelux. Pretium heeft ook goede tarieven echter betaal je standaard elk gesprek een heel minuut, veel mensen realiseren zich niet dat de meeste gesprekken korter duren als een minuut. Het belgedrag van de klant bepaald welke aanbieder het goedkoopste is. Zoek een telecombedrijf wat u wil adviseren en moeite doet om achter uw belgedrag te komen en daarbij dan ook een aantal passende mogelijkheden kan bieden, Kies niet voor ALLES standaard.
-
Apr 19, 2004 om 23:03ik wil geen tele2, maar ben toch aangemeldJe kunt ook met dezelfde arrogantie terug reageren. Deze manier van "verkoop" kan niemand warderen. Reageer niet, bel de KPN en laat je terug cps-en (middels een telefoontje 0800-1273). Volgen er facturen en op het laatst een brief dat ze voor 2 Euro een incasso bureau inschakelen, niets doen. Het incasso bureau komt niet, het is een en al bluf van Tele2. Op het laatst krijgt u een brief waarmee ze duidelijk maken dat u zich nooit meer kunt aanmelden bij tele2. Op die manier betaal je ze terug met gelijke munt. Daarnaast heb je de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Opta, de toezichthouder, Tele2 heeft daar al een slechte naam. Op internet via http://www.opta.nl/ kun je de klacht via een de link kontakt een reactieformulier invullen.
-
Apr 16, 2004 om 13:01Zal ik kiezen voor Pretium TelecomLees bij pretium ook de kleine letertjes, zoals de kosten voor bellennaar mobiel (je betaald de eerste seconde bij de verbinding al een hele minuut telefoneren. Informeeer ook eens naar de service die ze verlen en de acties die ze hebben hoe betrouwbaar zijn ze houden ze zich aan de afspraken of staan er opnieuw ergens heeeeeele kleine lettertjes die ze de mogelijkheid bieden om een uitbetaling omdat je een andere klant aangeeft minimal uitsteld omdat je eerst een jaar moet telefoneren met pretium.
Ik heb ervaring met pretium twee jaar geleden weliswaar maar deze was zeker niet klantvriendelijk. Ben dus overgestapt naar een andere aanbieder, zorgvuldige voorluchting gehad, er is gekeken naar mijn belgedrag waar een passens advies op wordt gegeven, alles tot in de ountjes geregeld, een vriendelijk calcenter en dan nog maar niet te spreken over de gratis belminuten die je elke maand krijgt. Ik ben zeer tevreden over Euphony.