Antwoorden gegeven door: seamion
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 14, 2004 om 20:16Stalking, hoe kan iemand bestraft worden?
Ik weet niet of dit kan helpen, maar ik zou eens op deze website gaan kijken: http://www.infopolitie.nl/politie/master.html?http://www.infopolitie.nl/politie/diverse/klachten.htm
Succes en sterkte!
-
May 21, 2004 om 21:06Kunststofkozijn 2
Kijk eens op deze pagina.
http://bouwsector.beginthier.nl/
Daar vind je een vak Garantie & Zekerheid, waarin je alle waarborg- en garantiefondsen kunt vindenfondsen. Tevens vind je een vak met Informatieve Sites, waarin onder andere de Stichting Erkende Bedrijven
Ik hoop dat je er vind wat je zoekt.
Succes!
-
May 21, 2004 om 20:49betalen om te sparen????
Bijna altijd wil een bank dat aan een spaarrekening een betaalrekening gekoppeld is. Dit is vooral omdat er niet rechtstreeks vanaf de spaarrekening naar een derden rekening mag worden geboekt. Een rekening buiten de bank wordt ook gezien als derden rekening.
Kijkt u eens op deze pagina waarmee u via links op allerlei pagina's over sparen komt. http://sparen.boogolinks.nl/
Succes!
-
May 21, 2004 om 20:34ervaringen met Lvow thuiswerkorganisatie
Dit zegt Tros Radar over thuiswerk. Misschien is dit antwoord voldoende?
De redactie van Tros Radar krijgt veel klachten over thuiswerk. In het huidige economische klimaat willen veel mensen thuis wat bijverdienen.
Aanbieders van thuiswerk spelen hier handig op in. Om je voor werk aan te melden, dien je een 0900 nummer te bellen. Dit kost gemiddeld zo'n 1 euro per minuut.
Voor een inschrijving hang je ongeveer 20 minuten aan de telefoon zonder dat het daadwerkelijk wat oplevert. Sommige aanbieders maken het zelfs nog bonter. Ze sturen je na deze lange inschrijving mailtjes en beloven dat er werk voor je is.
Vervolgens hang je opnieuw vruchteloos 25 minuten aan de telefoon. Kortom: de enigen die écht aan thuiswerk verdienen, zijn de aanbieders zelf.Ga ook eens op deze site kijken, die biedt veel goede tips. Of ze betrouwbaar zijn weet ik niet, maar ze vragen in ieder geval geen geld!! http://www.produktiewerk.nl/homepage.htm
Succes !
-
May 21, 2004 om 20:16TPG Post
Probeer de site van OPTA (Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit) eens, www.opta.nl. Deze website biedt u onder andere het volgende:
- thema’s
- aanbieders
- consumenteninformatie over:
- folders
- meest gestelde vragen
- klachten behandeling
- nummers en registraties - actuele informatie
- bibliotheek
Succes !
- thema’s
-
May 21, 2004 om 20:08Webhosting Kwestie
Eerst uw klacht schriftelijk melden bij 2blue4u, liefst aangetekend. Als dit niets oplevert, kunt u contact opnemen met de branchevereniging die u kunt vinden op de volgende site: http://www.nlip.nl/
Succes!
-
May 21, 2004 om 19:54wij willen een contract 12 ipv 36 maanden verlengen
Kijk eens op deze pagina. Jullie kunnen daar antwoorden vinden, maar ook verwijzigen naar andere site's met info en hulp.
Veel succes !
http://www.staiksterk.nl/consumentenrecht#law79
-
May 21, 2004 om 19:43probleem met essent
Ik heb toevallig net bijna dezelfde vraag beantwoord (zie Niels 1). Wat u in eerste instantie kunt doen is een interne klachtenprocedure opstarten. Dit betekent een schriftelijke klacht aangetekend naar NUON sturen. Als dat niet helpt kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Openbare Nutsbedrijven van de Stichting Geschillencommissies in Den Haag. Consumenten met een klacht betalen een klein bedrag om tot de procedure te worden toegelaten. Als ook dit niet helpt komt u uiteindelijk bij de rechter terecht. Zover komt het meestal niet omdat een uitspraak van de Geschillencommissie bindend is. Eerst maar eens een aangetekende brief sturen aan NUON. Veel succes en sterkte.
-
May 21, 2004 om 19:38Ontbinden Koop overeenkomst
Volgens deze pagina kan de garage dit inderdaad doen. http://www.staiksterk.nl/consumentenrecht#law20
Dit is bepaald in de wet consumentenkoop die op 1 mei 2003 in werking is getreden.
Niet leuk voor u, maar het ik ben bang dat het niet anders is.
Sterkte !
-
May 21, 2004 om 19:01Achterstallige rekeningen NUON
Wat u in eerste instantie kunt doen is een interne klachtenprocedure opstarten. Dit betekent een schriftelijke klacht aangetekend naar NUON sturen. Als dat niet helpt kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Openbare Nutsbedrijven van de Stichting Geschillencommissies in Den Haag. Consumenten met een klacht betalen een klein bedrag om tot de procedure te worden toegelaten. Als ook dit niet helpt komt u uiteindelijk bij de rechter terecht. Zover komt het meestal niet omdat een uitspraak van de Geschillencommissie bindend is. Eerst maar eens een aangetekende brief sturen aan NUON. Veel succes en sterkte.