Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: senna2010
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 7, 2012 om 20:50Uitbetaling na expiratiedatumNou ik denk dat ik na twee maand echt niet te vroeg klaag.
De benodigde stukken zijn al in november door Delta Lloyd opgevraagd. Alles is toen netjes verzonden. Niks geen reactie van hun kant, geen bevestiging dat alles binnen is, dus moet je zelf na 1,5 maand maar eens bellen of alles compleet en goed is zo. Dit konden ze me bevestigen begin Januari, toen ik belde.
Volgens hun was dit alles toen al verwerkt.
En aangezien er een uitkeringsgarantie in mijn polis zit, is er verder weinig om nog uit te zoeken voor hun. Dit bedrag stond al vast in de brief van November.
Feit blijft dat het MIJN geld is, en ik er gewoon zelf over wil beschikken. Het si 15 jaar van hun geweest en nu willen ze het nog langer vast houden.
Trage afhandeling en slechte medewerkers die je van het kastje naar de muur sturen bij Delta Lloyd! -
Feb 7, 2012 om 09:20Uitbetaling na expiratiedatumJa vraag me af of het helpt... Je wordt door Delta Lloyd vrij makkelijk afgescheept met ' we zijn er mee bezig, het is in behandeling'.
Het gaat echt niet om een lullig bedrag. Uiteraard is het voor hun makkelijk rente vangen en dat al bijna 2 weken lang!! -
Feb 7, 2012 om 09:13Uitbetaling na expiratiedatumJa alle formulieren (polis, id kopie, etc) zijn allemaal al in december bij hun aangekomen. Vorige week contact met ze gehad, de uitbetaling was in behandeling... Dat was na een dag of vijf. Nu is het blijkbaar nog steeds ''in behandeling''..
Geen beste reclame voor Delta Lloyd.