Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: servicefred
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 26, 2012 om 14:32slechte kwaliteit ShabbiesBeste Lon,
Wij waarderen het enorm dat u ons op de hoogte stelt van dit mankement, hiermee kunnen wij aan onze kwaliteit blijven werken.
Zoals mijn collega aangaf in de mail, vocht kan één van de redenen zijn waarom de zool heeft losgelaten, maar dit hoeft niet expliciet de reden te zijn. Ter uwer informatie; dit is een mankement geweest in de collectie van een jaar geleden, daarna is deze zool grondig onder de loep genomen en in de huidige collectie is deze klacht ook niet meer voorgekomen. Dit is inderdaad zeker niet iets wat wij wllen voor onze klanten en daarom hebben wij er zeker hard aan gewerkt om het product te verbeteren.
Zoals wij ook in onze eerdere e-mails naar u hebben aangegeven, adviseren wij u om met uw laarzen terug te gaan naar de winkel van aankoop, zij kunnen u helpen met uw klacht. Wanneer deze laarzen inderdaad nog maar 2 maanden oud zijn heeft u zeer zeker het recht op vergoeding, reparatie of een nieuw paar. De winkel is helaas de enige die u dit aan kan bieden, dat kunnen wij niet.
Hopelijk volgt u ons advies op en gaat u met uw laarzen naar de winkel terug, zodat zij samen met u tot een passende oplossing kunnen komen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Fred de la Bretoniere/ Shabbies Amsterdam
Dit is een kopie van de mail die wij naar u hebben toegestuurd.