Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: shari fenny
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 11, 2017 om 12:02Klacht ingediend bij LidlBedankt voor jullie reactie.
Ik snap wel dat iedereen zegt ja het is uw eigen verantwoordelijkheid dat je kassabon had moeten controleren. Dit heb ik gedaan toen ik de kassabon kreeg en ik had zelf nog aan de kassamedewerker gevraagd of dit alles was of moest nog code of kaartjes ontvangen. Wat zei antwoorde is "Nee dit is alles".
Hoe kan ik als klant weten als zij dat niet weet of dat zij niet de goede informatie verstrekt aan de klanten?
En zoals ik van de filiaalmanager had begrepen is dat je code apart moest krijgen. Dus voor duidelijk op de kassabon stond geen code, maar de artikelcode van de product.
Als ik dit ook eerder had geweten had ik eerder klacht ingediend. Maar de codes konden tot 1 juli verzilverd worden dus ik had tijd in juni ik wou die in juni verzilvere.
Als we eerlijk tegen elkaar moet zijn. Iedereen weet dat klanten hebben plichten en rechten als ze iets koopt. Je hebt de plicht om de product die wil kopen te betalen. En RECHT om juiste informatie te krijgen over de product.
Als kassamedewerker als de juiste informatie niet weet, moet of aan je collega's vragen of de manager erbij halen. En niet zomaar iets zeggen.