Antwoorden gegeven door: sheelah_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 20, 2014 om 18:26wirwar van virusscansIk gebruik al jaren AVG, de volledige versie. Ik ben daar heel tevreden over.
-
Apr 24, 2009 om 22:00parkeer problemen bij flat
als het terrein waar u onderhoud voor betaalt en eigen terrein is, kunt u er wel degelijk iets aan doen. wij (met ons flatgebouw) hebben ditzelfde probleem gehad. door VvE Diensten zijn op het terrein 2 borden geplaatst met "eigen terrein" en art. 64 (zo'n blauw bord). de woningbouwcorporatie kan wel degelijk iets doen en als u onderhoud betaalt voor dit terrein, zijn ze dit zelfs verplicht.
sheelah.
-
Apr 22, 2009 om 21:00geld ten onrechte naar mij overgemaakt
Bassie, uiteraard heb ik dat bedrag meteen overgemaakt. Het ging mij meer om de toon die de belastingdienst zich permitteert, terwijl zijzelf degene zijn die de fout gemaakt hebben. Maar het mooiste komt nog: 2 maart heb ik dat bedrag teruggestort, is enkele dagen later keurig afgeschreven, maar degene die dat geld moet hebben, heeft het nu nog niet!!! Dat vind ik zo mogelijk nog slordiger van de belastingdienst.
Sheelah.
-
Apr 11, 2009 om 20:31geld ten onrechte naar mij overgemaakt
Hallo Bassie,
het gaat mij er niet om een verkeerd toegekend bedrag terug te betalen. natuurlijk heb ik dat meteen gedaan. het gaat mij om de toon die de belastingdienst hanteert: als ik niet zus en zo, dan zullen zij gerechtelijke procedure en de kosten daarvan verhalen en blabla. daarbij gaan ze volledig voorbij aan het feit dat ZIJ een cruciale fout gemaakt hebben, waarvoor ik op zijn minst een excuus mag verwachten. (en hun bank ook: naam en rekeningnummer komen niet overeen: die controle lijkt afgeschaft).
Probleem was dat het geld op een vrijwel niet gebruikte rekening van mij terechtkwam, dus kreeg ik pas na 3 weken een afschrift van mijn bank hierover en 3 dagen daarna een brief op poten van de belastingdienst, of ik maar even heel snel hun fout wil oplossen. dat vind ik op z'n zachst gezegd, niet echt netjes.
Sheelah.
-
Apr 8, 2009 om 20:02geld ten onrechte naar mij overgemaakt
uiteraard heb ik betaald, maar daar gaat het mij niet om. de Belastindienst maakt een fout (ik zie dat pas veel en veel later), ze maakt melding van de foutieve handeling van hun kant, en in dezelfde brief sommeert ze en anders... Uiteraard heb ik betaald, echter, elke financiele handeling kost geld, bovendien blijkt dat ook bij de Belastingdienst niet gekeken wordt naar de combinatie naam en rekeningnummer. Dat vind ik onzorgvuldig handelen. En van storneren hebben ze nog nooit gehoord blijkbaar.
-
Apr 8, 2009 om 19:52geld ten onrechte naar mij overgemaakt
ik vind het niet correct dat ik moet opdraaien voor de fout van iemand anders. ik had er geen probleem mee gehad als men een brief had gestuurd met excuses voor de gemaakte vergissing en wilt u dir bedrag terugstorten. echter, de brief van de Belastingdienst was tamelijk dreigend inderdaad, en ik vind dat niet gepast: ZIJ maken een fout, niet ik.
-
Apr 8, 2009 om 19:49geld ten onrechte naar mij overgemaakt
overboekingen kosten ook geld, ik heb van die ene oude rekening zelfs geen overschrijvingsformulieren. los daarvan, waarom moet ik kosten maken voor de fout van iemand anders? dat klopt toch niet? ik heb ook een "terzijde"-vraag: ik zie bij u een foto staan van een kat. Mooi beestje. hoe kan ik ook een plaatsen?
-
Apr 8, 2009 om 19:45geld ten onrechte naar mij overgemaakt
ik heb een brief ontvangen van de Belastingdienst waarin ze aangaven een fout gemaakt te hebben, maar mij sommeerden het bedrag per omgaande terug te storten. Als dat niet binnen 10 dagen was, dan zou een rechtzaak volgen en alle kosten zouden voor mijn rekening zijn. Ik vind dit nogal ver gaan voor een instantie die zelf een fout maakt. overigens: niks excuses voor de foutieve overboeking.