Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sietske
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 7, 2015 om 13:46Vernieuwde site voor mij vrijwel onleesbaar
Inderdaad absoluut geen verbetering maar een enorme verslechtering.
Iik ik kan het bijna niet lezen. Met een plusbril gaat het er vooral om dat er veel contrast is tussen de letters en de achtergrond. Het beste is gewoon witte achtergrond met zwarte letters.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ik de kleuren erg lelijk vind.
-
Oct 28, 2015 om 12:42Boete terecht of onterecht, invalide parkeerplaatsik ben het er in ieder geval mee eens dat het bord niet duidelijk is, ik zou op de straat ook een aanduiding verwachten, zoals bijvoorbeeld een afgetekend vak.
Verder ga ik er vanuit dat als je rechts rijdt het bord aan de rechterkant van de weg voor het bedoelde vak moet staan en niet erna. Ik zou voor zover ik het op de foto kan zien dus zeggen dat de witte bus op de invalideplek staat.
Ik kan de situatie natuurlijk niet helemaal overzien, ben er niet geweest, maar ik zou toch niet zo hard zeggen, je staat fout. -
Apr 17, 2015 om 21:05hoe krijg ik een nieuw apparaat van Nespresso[quote=zoekster schreef op vrijdag 17 apr 2015, 19:13]KLIK
Dank je voor de link. ALs deze reparatie weer niets oplevert ga ik zeker die brief versturen. Verder zal ik het ook melden bij mijn rechtbijstandverzekering. Wie weet wat een brief van hen oplevert. -
Apr 17, 2015 om 21:02hoe krijg ik een nieuw apparaat van Nespresso[quote=zoekster schreef op vrijdag 17 apr 2015, 19:13]KLIK
-
Apr 17, 2015 om 21:01hoe krijg ik een nieuw apparaat van Nespresso[quote=zoekster schreef op vrijdag 17 apr 2015, 18:15][quote=crewmember schreef op vrijdag 17 apr 2015, 18:10]Hoe vaak hij gerepareerd mag worden voordat het geld terug gegeven wordt hangt is redelijk variabel.
Meestal wordt bij consumentenelectronica 3x aangehouden. Ik weet niet waarom, maar ik denk dat dit met uitspraken van rechtzaken over dit onderwerp te maken heeft.
In feite heeft de koper recht op vervanging of herstel naar keuze, tenzij die vervanging onredelijk zou zijn. Na gemodder met dit apparaat, lijkt het mij meer dan redelijk om nu een nieuw apparaat te krijgen.
Mijn ervaring met apparaten is, of je hebt er vanaf het begin niets dan trammelant mee, of ze doen het jaren.
Inderdaad. Het leenapparaat dat ik tijdens de vorige reparatie kreeg was duidelijk erg oud en functioneerde prima. Het moet dus wel kunnen.Dat probeer ik ze ook duidelijk te maken. Het apparaat is vanaf dag een niet goed geweest. Er wordt nu geƫist dat ik het weer laat nakijken en mogelijk repareren. Ik heb er totaal geen vertrouwen in. het is gewoon een "maandagmorgen apparaat" Ik snap niet dat zo'n groot bedrijf als Nespresso hier zo moeilijk over doet. -
Apr 17, 2015 om 20:56hoe krijg ik een nieuw apparaat van Nespresso[quote=zoekster schreef op vrijdag 17 apr 2015, 18:15][quote=crewmember schreef op vrijdag 17 apr 2015, 18:10]Hoe vaak hij gerepareerd mag worden voordat het geld terug gegeven wordt hangt is redelijk variabel.
Meestal wordt bij consumentenelectronica 3x aangehouden. Ik weet niet waarom, maar ik denk dat dit met uitspraken van rechtzaken over dit onderwerp te maken heeft.
Nee, dat heeft niet met uitspraken van rechtszaken te maken, dat is zomaar een idee bedacht door de middenstand. En iedereen praat elkaar maar na.
In feite heeft de koper recht op vervanging of herstel naar keuze, tenzij die vervanging onredelijk zou zijn. Na gemodder met dit apparaat, lijkt het mij meer dan redelijk om nu een nieuw apparaat te krijgen.
Mijn ervaring met apparaten is, of je hebt er vanaf het begin niets dan trammelant mee, of ze doen het jaren. -
Feb 25, 2015 om 10:55Nespresso apparaat van Krups waardeloosHet is met het laatste kopje dat ik gezet heb weer misgegaan, 8 keer op het knopje moeten drukken vanwege knipperende lichtjes en een weigerend apparaat. Dit keer heb ik het gefilmd, maar weet niet hoe ik het filmpje hier kan plaatsen.
-
Feb 25, 2015 om 09:10Nespresso apparaat van Krups waardeloos[quote=joentje1978 schreef op dinsdag 24 feb 2015, 23:34]Als je het probleem ook met de orginele cups hebt dan blijven er weinig andere oorzaken over dan dat het apparaat zelf niet goed is.
Als je het probleem alleen met de imitatiecups had gehad dan had dat mogelijk de oorzaak geweest.
Als de cup niet goed geperforeerd wordt (kan zijn dat het materiaal van een imitatiecup stugger is) dan kan het hete water moeilijk doorstromen en bouwt het apparaat druk op waardoor het pompje meer geluid produceert dan normaal en een overdrukbeveiliging heet water loost in de lekbak met als gevolg dat je maar een half bakkie koffie hebt.
Het probleem is er met ongeacht welke cup. Vanmorgen weer drie kopjes gezet met originele cups.
Voor de eerste heb ik drie keer knipperende lichtjes gehad. Zelfs twee keer de cup in moeten voeren omdat hij niet perforeerde. De tweede 11 keer knipperende lichtjes en dus ook 11 keer opnieuw op de knop gedrukt voor ik een kopje koffie had. De derde zette koffie na 1 keer knipperende lichtjes en opnieuw drukken.
Kortom je moet er absoluut bij blijven staan, anders krijg je geen koffie.
Duur geintje als je bedenkt dat de cups nogal wat kosten!!!!
-
Feb 24, 2015 om 18:50Nespresso apparaat van Krups waardeloos[quote=carola.83 schreef op dinsdag 24 feb 2015, 18:43]......bovendien heeft het perforeren van de cups niets met kalk te maken volgens mij.......
Maar wel met de cups! Die goedkopere cups zijn niet van aluminium, dat geeft dus vaak ellende. Volgens mij verspeel je hierdoor wel je recht op garantie.
hij perforeert wel de bolle kant van de cup, maar juist de platte kant niet. -
Feb 24, 2015 om 18:11Nespresso apparaat van Krups waardeloos[quote=joentje1978 schreef op dinsdag 24 feb 2015, 16:54]Je kunt het probleem misschien ook op camera vastleggen zodat je aan Mediamarkt kunt laten zien dat de klacht er echt in zit.
Dan kunnen ze niet zeggen dat er geen klacht geconstateerd is.
Handige tip!! Ik ga het zeker een keer proberen te filmen.