Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: simonbakker
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 25, 2011 om 21:31Canon IP2000 printer Absorptiekussen vol. Help!Het "Absorbtiekussen" is een teller die aangeeft dat het kussen wel eens vol zou kunnen zitten, maar dat zeker niet zo hoeft te zijn. De teller kan ge-reset worden zodat printen daarna weer gewoon door kan gaan.
Het Resetten gebeurt in Service-Mode (OFF-LINE Mode)
Bij mijn i950 printer ging dat als volgt en mogelijk gaat het bij uw printer net zo:
Printer in Service Mode zetten:
1.zet de printer uit met de Aan /Uit knop. het groene lampje gaat uit.
2 Seleteer het Windows "Starten" menu links onder in uw beeldscherm.
3 Kies "Printers"
4 Klik rechts op uw printer en selecteer : "Offline-werken"
de printer staat nu in Service mode.
Teller resetten:
5 Druk 4 maal achter elkaar op de RESUME knop
6 Druk vervolgens direct 1 maal op de Aan/Uit knop
het groene lampje gaat branden, de teller is ge-reset
Printer weer ONLINE zetten:
7. Druk 1 maal op de Aan/Uit knop. het lampje gaat weer uit.
8 Druk voor de laatste maal op de Aan/Uit knop.
Het groene lampje gaat weer aan en de printer is weer klaar voor gebruik.
Succes, Simon. -
Apr 3, 2006 om 00:25canal digitaalIk heb zelden zo'n stelletje klant-onvriendelijke figuren meegemaakt
als bij CanalDigitaal. Het wordt tijd dat er eens een flinke concurrent
komt. Het is volkomen belachelijk dat CanalDigitaal geld durft te
vragen voor het ontvangen van zenders die je ook gratis kunt
ontvangen met een simpele Camping Antenne. Je betaalt daar toch luister
en kijkgeld voor?
De antennes zijn bij bouwmarkten te koop en je ontvangt er behalve N1,
N2 en N3 ook nog de locale zenders mee. Deze laatste zitten niet in het
CanalDigitaal pakket.
Wie een schotel heeft met het Basis pakket, wordt al helemaal
opgelicht. Je denkt te betalen voor een pakket dat je anders niet zou
kunnen krijgen. Veel zenders die je met het CanalDigitaal
BASISpakket krijgt zijn gewone free-to-air kanalen. Met de eerste
de beste cardloze digitale sateliet tuner zijn onder andere helemaal
gratis en voor niets te ontvangen: MTV, BVN, Eurosport, Euronews, CNN,
en zeer veel meer. Als je National Geographic mist, kan je ook net zo
goed naar TerraNova kijken (is wel in het Duits maar net zo mooi).
Overigens is het schande om zoveel geld te vragen voor commerciele
Nederlandse kanalen als RTL4, RTL5, Net5, SBS6, noem maar op,. waar je
doodziek wordt van de reclame onderbrekingen tijdens de uitzendingen.
Je zou geld toe moeten krijgen als je daarnaar zou willen kijken.
Kortom : Koop een camping antenne en een sateliet ontvanger zonder card
en gebruik dezelfde schotel als nu, om lekker gratis te kijken. Vergeet
niet CanalDigitaal tijdelijk schriftelijk op te zeggen!! -
Apr 16, 2004 om 11:51betaling internetprovider zonnetZonnet maakt misbruik van gegeven incasso recht.
Ik ken het probleem ook, maar dan weer net even anders.
Na een jaar gebruikt te hebben van ZON2 (heet nu ZON VAAK) heb ik mijn abonnement opgezegd. In mijn personal profile staat ook vermeld dat ik heb opgezegd, en ik heb ook
een email gekregen waarin zonnet bevestigd dat mijn opzegging verwerkt zal worden.
Omdat ik bij aanmelding voor ZON2 een week
moest wachten voordat ik via een speciaal nummer toegang kon krijgen tot ZON2, meende ik ook dat ZON Nederland NV het speciale telefoonnummer ook weer zouden gaan afsluiten op de laatste datum van mijn
contract. Omdat ik niet werd afgesloten, bleef
ik het speciale telefoonnummer gebruiken, in de veronderstelling dat mijn internet tikken na verstreiken van de abonnements datum weer tegen het normale tarief berekend zouden worden. Of dat nu wel of niet gebeurde weet ik niet, maar wel werd weer abonnements geld van 30 Euro afgeschreven.
Op mijn vraag of dit een vergissing was, kreeg ik bericht dat het abonnement verlengd was, omdat ik het speciale nummer ben blijven gebruiken. Terugbetalen wilden ze niet.
Omdat hun email antwoord zo lang op zich liet wachten, kon ik het bedrag ook niet meer terug laten storten door de postbank.
Deze situatie is te vergelijken met een abonnement op een krant. Na afloop van het abonnement, stopt de krantejongen per ongeluk nog een krant in je bus. Je leest die en
vervolgens krijg je van de uitgever het bericht dat je abonnement werlengd is, omdat je die krant gelezen hebt, en tevens schrijft hij dan ook direct maar het abonnementsgeld af.
Om aan bovenstaand probleem wat te doen, heb ik deze klacht bekend gemaakt bij Ook Dat Nog en KatInDeZak
Als er meer mensen incasso problemen hebben
bij ZON Nederland N.V. kunnen we samen een gerechtelijke vuist maken en ons geld terug vorderen.