Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: simpel bedriegt
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 15, 2012 om 17:11WAT TE DOENDat Simpel van T-mobile is maakt voor Simpel niets uit.
Simpel is niet eens bereid om van eerder door T-mobile al gemaakte "fouten" te leren.
Als je ze daar op wijst beginnen ze dezelfde (stompzinnige) procedures weer net zo makkelijk als al veel eerder door T-mobile zijn gedaan. Het motto van Simpel:
Iedereen heeft recht op eigen stommiteiten en die zullen we maken ook.
Ideaal wanneer de klant al heeft betaald. Procederen doet die klant toch niet dus voelen ze zich vrij om dmv allerlei treiter-tactieken de klant te ontmoedigen/frustreren. -
Aug 9, 2012 om 11:16WAT TE DOENWanneer het bereik zo slecht is dat men denkt onbereikbaarheid daarmee te kunnen verklaren hoort men je aan te bieden het contract te ontbinden c.q. je tenminste het teveelbetaalde bedrag terug te geven.
Dat Simpel in dit geval weer een kletsverhaal ophangt mag o.a. blijken uit het feit dat die bereikbaarheid bij een ander op dezelfde plek wel in orde is.
Weer een goed voorbeeld van hoe diep de KLANTENMINACHTING bij Simpel geworteld zit. -
Aug 3, 2012 om 11:33Verandering van de boeking
-
Jul 25, 2012 om 23:21WAT TE DOENKwantiteit voor kwaliteit, Simpel heeft ze al lang niet meer op een rijtje;
Een anagram van simpel --> mispel: "Simpel is zo rot als een Mispel";
Het zat er al jaren in, we hadden het kunnen weten!
Onder de huidige druk zal er best wel (even) wat gaan veranderen, maar hoe zit het met de duurzaamheid!?
Zou een aan fatsoen ontbrekend bedrijf dat categorisch klanten minacht, nu ineens wel het licht zien c.q. willen blijven zien?
Een vos verliest zijn haren, niet zijn streken! -
Jul 23, 2012 om 10:59WAT TE DOENHandelsmerk van simpel bestaat vooral uit liegen, bedriegen en schone schijn.
Klanten binnenhalen, korte termijnsucces is het hoogste doel, waar waardeloos management zich in "onderschijt".
De zakkenvullers zullen, de puinhopen achterlatend, niet onwaarschijnlijk met een bonus de plaat poetsen; Waarom zou dat alleen maar bij de misselijk makende opportunisten bij banken, verzekeraars en de overheden gebeuren.
Toen ik voortijdig bij simpel weggevlucht was ben ik gaan informeren bij een hollands nieuwere aanbieder. De klantenservice van dat bedrijf vertoont opmerkelijk veel gelijkenissen met de (eveneens NO-REPLY-)oplichtersbende van simpel. Daar kwam men ook niet verder dan het zich verschuilen achter verkoopretoriek, schijnprocedures en andere vertraginstactieken.
Pas dus op!