Antwoorden gegeven door: simyowebcare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 31, 2011 om 12:02Veiligeheidslek bij SimyoBeste Captainslow,
Bedankt voor het kenbaar maken hiervan.
Wij zullen dit doorspelen naar de juiste afdeling en indien wij verandering in dit proces aanbrengen willen wij je hiervan graag op de hoogte brengen.
Zou je je contactgegevens(Simyo nummer/email adres) willen toesturen naar webcare@simyo.nl.
Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare -
Feb 9, 2011 om 15:15prepaid simyo negatief saldoZou je aub het 06nr van je dochter naar webcare@simyo.nl willen mailen?
Wanneer je op je verbruik sms berichten ziet staan die op hetzelfde tijdstip zijn verstuurd of met enkele seconden hiertussen kan dit het volgende zijn:
- zoals Edwardus aangeeft; een sms bericht welke meer dan 160 tekens bevat wordt in delen "geknipt",tevens is het zo dat sms berichten waarin speciale tekens en karakters worden gebruikt, op het netwerk als meerdere karakters worden verwerkt. Zo wordt een smiley :-) als 3 karakters geteld.
-een bepaald bericht is blijven hangen en als gevolg hiervan meerdere malen in rekening is gebracht
Om dit allemaal uit te kunnen zoeken vernemen wij graag het nummer per e-mail. -
Apr 6, 2009 om 16:30Betaalde SMS dienst die niet op de telefoon komen
Voor iedereen die kampt met (ongewenste) sms berichten van SMS Diensten:
www.smsdienstenfilter.nl
Hier kan een nummer worden afgemeld voor alle betaalde smsdiensten. Simyo klanten kunnen ook contact opnemen met de Klantenservice (klantenservice @ simyo.nl). Zij zoeken dan voor u uit om welke dienst het gaat - dit is van belang bij het afmelden.
Groet, Simyo Webcare
-
Apr 6, 2009 om 16:24symyo
Goed nieuws!
Bij Simyo in het inmiddels ook mogelijk gebruik te maken van Internet op je Mobiel. Daarnaast kan er ook MMS worden verstuurd met Simyo.
-
Apr 6, 2009 om 13:54Ervaringen met Simyo
Omdat u de aanvraag voor nummerbehoud heeft geannuleerd, staat uw nummer nog altijd op de KPN simkaart. U kunt deze uiteraard nog altijd gebruiken en bent uw nummer dus niet kwijt.
In ons contact van vandaag is alles gelukkig opgelost. Zodra u een nieuw Simyo Startpakket heeft besteld, zullen wij alsnog KPN verzoeken het nummer over te nemen. Ik ga er vanuit dat dit dan vlekkeloos verloopt.
Het beltegoed heb ik - op uw verzoek - toegevoegd aan een ander Simyo nummer. Wij hopen u binnenkort alsnog als klant te verwelkomen!
Gerry, Simyo Webcare