Antwoorden gegeven door: sixerdude
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 19, 2011 om 21:47Diagnose GarageBen het met Weele eens. Zou te gek zijn als de velg nog wel goed was en de feitelijke oorzaak ligt in het lager en de homokineet, dat je dan die velg verplicht bent af te nemen. Velg hoeft niet dusdanig krom te zijn dat ie na een klap onbruikbaar wordt. Vaak kun je zo'n velg nog heel goed richten en is vervanging onnodig. Eerste garage zou zich eigenlijk moeten schamen.
-
May 8, 2009 om 14:10autobedrijfStaat daar die Justitie-auto? Vertel eens welk merk en hoeveel km erop zitten.
-
May 8, 2009 om 14:06eerste eigenaar justitieTjonge jonge, wat een Indianenverhalen zeg. Justitie kent meer dan 30.000 medewerkers en verschillende soorten medewerkers, waaronder ook accountmanagers, zoals ik zelf. Die auto's worden heel normaal gebruikt en erg goed onderhouden. Besef wel dat je als justitiemedewerker beter geen rare kapriolen in het verkeer kunt veroorloven waarmee je voor de Officier van Justitie terecht zou kunnen komen, want dat neemt deze baas je niet in dank af. Gewoon onderhoud van deze auto controleren (misschien een DEKRA keuring)en dan heb je vermoedelijk jarenlang nog een prima auto. Laat je vooral niet gek maken door de Indianenverhalen!
-
May 8, 2009 om 14:01Oppassen met Euroclix?Dat noem ik nou eens mooi op tijd reageren Euroclix, na 4 jaar een reactie middels Kassa. Bravo!
-
Nov 23, 2005 om 23:20Unigarant, beroerde organisatie?
Dank voor uw uitvoerige reactie.
Het staat niet zo heel duidelijk in mijn mail, maar uw aannames komen niet overeen met de werkelijkheid. De uitschrijfende verzekeringsmaatschappij liet veel te lang op zich wachten om ons een royementsverklaring te willen geven. Dat Unigarant daar geen genoegen mee neemt, dat kan ik me helemaal voorstellen. Unigarant doet ons echter de toezegging dat we tot 1 december 2005 uitstel krijgen om de royementsverklaring in te leveren. Dat is een keiharde toezegging en daar moeten ze dan ook naderhand ook niet op terugkomen. Dat doen ze wel door eigenhandig de bruto-afschrijvingen van onze giro te doen. We hebben ze inderdaad via bemiddeling van de tussenpersoon toestemming gegeven de premies van onze rekening af te schrijven, maar dat betrof de premie zoals de assurantietussenpersoon ons had voorgespiegeld. Dus zeker niet de brutobedragen en al helemaal niet een dikke 500 Euro per maand. Ik weet niet hoe dik uw betaalrekening is, maar de onze kan dat absoluut niet leiden! Van de zotte van Unigarant.....
Maar Unigarant heeft zich inmiddels via de redactie van Kassa gemeld en gaat waarschijnlijk iets doen aan deze zaak. Ik vind dat op zich jammer, want eigenlijk zou dit ook zonder tussenkomst van Kassa gewoon goed moeten gebeuren. Ben wel erg blij dat een consumentensite als deze een waardevolle functie heeft.
-
Nov 15, 2005 om 13:40hyundai excel
Enige vaker gehoorde klacht bij een Excell is de electronische regelunit die kapot kan gaan als gevolg van kortsluiting in het circuit. Helaas is dat een dure grap, die je al snel 1400 euro kan kosten. Heb het nu al 2 keer gehoord, dus zal het wel geen toeval zijn. Voor de rest kan ik zeggen dat je normaal gesproken voor 2000,- heel moeilijk een beetje betrouwbare auto kunt kopen. Gezien de vele goede ervaringen van hierboven, zou ik het best aandurven om zo'n excell te kopen... Zoek anders een op google op 'tweedehands auto kopen'..... Staan vast wel meer tips en tricks.
Succes!
-
Nov 15, 2005 om 13:32Unigarant, beroerde organisatie?We hebben wel contact opgenomen met het klantnummer van Unigarant. Die beloofden ons de onterecht afgeschreven bedragen te storneren, waarop we tot heden niets van hebben gehoord. Die onleesbare overzichten krijgen we steeds van Unigarant. Die computer daar spuugt ze met graagte uit. Bedragen per maand, verschillend in hoogte, niet aantoonbaar voor welke auto, kortingen die ik niet begrijp en te betalen bedragen die ook weer niet matchen. Dus inderdaad voor een normaal mens onleesbaar. Maar ik wil die overzichten ook helemaal niet ontvangen. Unigarant beloofde ons uitstel voor de royementsverklaring, omdat de vorige verzekering van mijn vrouw daar veel te lang op liet wachten. Unigarant gaat direct en eigenhandig bedragen innen en stuurt ons onleesbare overzichten. Dat wil ik allemaal niet. Ik wil een overzicht van wat ik per maand moet betalen, desnoods per jaar, daar voor betalen en verder geen gezeik. Ik ga bewust niet naar bedrijven als Polis Direct of Ohra, omdat ik onafhankelijk advies wil van een tussenpersoon en vooral geen gedoe met matschappijen, zoals ik nu ervaar. Zo moeilijk kan het toch allemaal niet zijn? Mijn verzekeringsagent heb ik zeker niet ontzien, die zegt dat ie z'n best doet. Ook hij heeft al aangegeven de schade zonder Unigarant te gaan claimen bij Ohra. Ohra heeft als Direct Seller zogenaamd de naam minder service te verlenen en meer aan de consument zelf over te laten, maar geef mij de aanpak van Ohra maar. Als Unigarant zo doorgaat, graven ze hun eigen graf, want geloof me, ik ben in mijn sociale netwerk niet de enige die zo'n negatief beeld heeft over Unigarant. En vanuit een verleden met een bevriende fiscaal jurist die zelf werkzaam is bij een grote vezekeraar, weet ik hoe men de kille statistieken erop loslaat en vaakl per defenitie gaat liggen 'zeiken' om het de klant zo lastig mogelijk te maken en het doen van claims zo onaantrekkelijk mogelijk. Dat drukt de hoogte van de uit te keren bedragen en verhoogt per saldo de netto winst. Simpele economie, maar niet over mijn rug!
-
Nov 14, 2005 om 10:52Unigarant, beroerde organisatie?Ik begrijp je reactie wel Maaike, maar ben het niet met je eens. Dat stadium waar jij het over hebt is al lang voorbij. Ten eerste is mijn boosheid over Unigarant ook ingegeven door het aan de eerste de beste persoon in mijn directe omgeving door te vertellen en van die personen meteen al de reactie te krijgen dat ook zij zulke slechte ervaringen met Unigarant hebben. Dat kan geen toeval zijn!!! Daarnaast leer je een verzekeringsmaatschappij pas goed kennen als je er wat mee te doen hebt. Normaal gesproken betaal je premie, heb je geen schade en leefden we allemaal nog lang en gelukkig. Unigarant krijgt bij mij de normale premiebetaling al niet voor elkaar, laat staan de afwikkeling van mijn schade. Ik ga bewust naar een assurantietussenpersoon, omdat die voor mij de moeite moet doen. Laat hem maar om de tafel gaan zitten met de inspecteur van Unigarant. Daar krijgt ie immers voor betaald. Ik was vroeger ook heel idealistisch over lieve mensen die heel lief met elkaar omgingen en bij conflicten met elkaar gingen praten. Maar uit ervaring weet ik dat de verzekeringswereld een snoerharde wereld is. Volgens mij wonen daar geen lieve mensen meer in. Via mijn assurantietussenpersoon heb ik meerdere verzoeken gedaan om een reactie van Unigarant en het terugstorten van die dikke 500 euro premie. Als je daar taal of teken op hoort, wat mag ik dan nog meer verwachten. Moe ik er soms heenrijden? Tijd van praten en uitleggen is nu voorbij....
-
Aug 9, 2005 om 22:38Ervaringen met een Peugeot 306 Cabrio?
We hebben hem inmiddels gekocht, Dekra gekeurd en helemaal tip top. Wat een geweldige auto voor inderdaad een lage prijs! Nu maar hopen op nog een beetje zomer :-)
-
Jul 13, 2005 om 23:33Oppassen met Euroclix?Heel bijzonder Kassa, die Wodan maakt een opmerking en ik mag niet eens reageren. Doe ik het wel zo. Euroclix is dan misschien een erg net bedrijf (ik heb zo m'n bedenkingen), maar het lijkt me niet dat ik klets. Ik ga niet zomaar een verhaal bedenken Wodan om hier een beetje interessant. World accodring to Garp zeker. Ik heb zelf niet de ervaring, dus het probleem bestaat niet, aldus Wodan. ZAl die ff lekker worden zeg. Maar goed, als Euroclix dan te goeder trouw is, hebben ze in ieder geval geen verstand van een goed werkende site in elkaar te zetten, want ik ben niet de enige die slechte ervaringe met ze heeft. Na ja, behalve Wodan, maar das misschien stiekem wel een medewerker van Euroclix...... 'You can fool all of the people some of the time, you can fool some of the people all of the time, but you can't fool all of the people all of the time'