Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sjefkuh
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 15, 2015 om 15:55Ziggo behandelt klanten niet gelijk.[quote=zoekster schreef op zondag 15 mrt 2015, 15:45]Dat is dan in tegenspraak met een eerdere uitlating van je:
Ik wil dit niet. Nu kan ik eventueel per maand opzeggen. Als ik die gratis ontvanger wil dan kan dat pas over een jaar weer.
Of was dat maar een flauwekul uitspraak van je?
Mss beter om heel de reactie te quoten en/of beter lezen. Nu ruk je mijn woorden zo een beetje uit hun verband. -
Mar 15, 2015 om 15:09Ziggo behandelt klanten niet gelijk.[quote=zoekster schreef op zondag 15 mrt 2015, 13:42]Maar als u een jaar langer zou blijven, dan zou u toch gratis die ontvanger krijgen?
Het komt op mij over dat u op de slechtst mogelijke deal bent uitgekomen.
Ik zou sowieso minimaal een jaar langer klant blijven. Of ik nu de HD ontvanger wil of voor €49 de HD recorder.
Ik heb een vermoeden waarom ze mij nu geen ontvanger of recorder willen sturen. Vanaf april moet je beide apparaten gaan huren. Dit kan een bedrag zijn van €5 p/m.
En dat betekent dat ze de regels en voorwaarden van UPC gaan hanteren. -
Mar 15, 2015 om 12:13Ziggo behandelt klanten niet gelijk.Omdat ik de HD ontvanger niet wilde heb ik deze op verzoek van Ziggo geweigerd. We zouden samen naar een oplossing zoeken omdat ik graag de HD recorder wilde. Na de ontvanger geweigerd te hebben besloot Ziggo, zonder overleg, de recorder naar mij te sturen liet men mij weten via Twitter. Maar toen ik vroeg onder welke voorwaarden bleek dat ik de recorder kon huren. Hiermee ben ik niet akkoord gegaan en de recorder is geannuleerd.
Als ik dit had geweten dan had ik de ontvanger niet geweigerd. Om toch de HD zenders te kunnen ontvangen besloot ik om toch de ontvanger maar te nemen. Deze actie was echter niet meer mogelijk voor mij. Op zich al vreemd omdat het ter vervanging is van de oude SD ontvanger.
Later werd gezegd dat de ontvanger niet meer beschikbaar is. Ook vreemd.... andere klanten krijgen het nog wel.
Dan maar akkoord gaan met de voorwaarden voor de HD recorder. Maar ook deze komt niet meer mijn kant op.
Ik heb een alles-ineen pakket waar onder ook interactieve tv valt (on demand etc etc). Maar met een SD ontvanger gaat dat niet lukken. Omdat ik dus geen HD zenders kan ontvangen op mijn SD ontvanger heb ik sowieso een interactieve HD ontvanger nodig. Maar Ziggo weigert mij die een te geven! Maar mijn contract is wel met één jaar verlengd! -
Mar 4, 2015 om 13:40Ziggo behandelt klanten niet gelijk.[quote=dokun schreef op woensdag 4 mrt 2015, 12:00]Ook wij hebben afgelopen jaar de interactieve HD ontvanger (met harde schijf) gratis gehad (zijn al meer dan 10 jaar klant bij Ziggo). Zelfs 1 gratis en de 2e tegen betaling van slechts €49.
Maar dit was (is) alleen mogelijk als je je contract met 1 jaar verlengt. Ik weer bijna zeker dat dat ook bij uw broer het geval is. Misschien weet hij dat niet. Hij kan dat nakijken op de Ziggo website.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je als je een gratis HD ontvanger krijgt je minimaal nog 1 jaar klant moet blijven. Want waarom zouden ze je die ontvanger gratis gaan geven als je na 1 maand gaat opstappen...?
Ik vind het niet helemaal redelijk van u dat u de HD ontvanger gratis wilt krijgen zonder u voor nog 1 jaar te verbinden aan Ziggo.
Het gaat er mij niet om dat ik nog een jaar bij Ziggo moet blijven. Maar als er klanten zijn die het aanbod krijgen om een jaar langer bij Ziggo te blijven door een HDR te nemen voor 49€ dan moet dit gelden voor alle klanten.
Ziggo zegt nu dat dat alleen kan als je van TV Plus naar TV Extra gaat. Mijn broer had ook al TV Extra en kon toch, na lang zeuren, de HDR voor 49€ krijgen. Ik weeg bijna 1 ons door het zeuren en ik krijg het niet. Ik krijg alleen een gratis HD ontvanger voor één jaar extra.
Ook kon ik geen HDR krijgen omdat ik al een aanbod had geaccepteerd. Ik had trouwens weinig keuzes. Maar heb de ontvanger niet geaccepteerd toen PostNL aan de deur stond. Dus ik heb het geannuleerd en nu, volgens eigen zeggen van Ziggo, zou ik wel de HDR voor 49€ krijgen. Maar of ze zich ook aan hun woord houden??? -
Mar 4, 2015 om 13:31Ziggo behandelt klanten niet gelijk.[quote=hensbroek schreef op woensdag 4 mrt 2015, 13:22]Als je een harddisc recorder overneemt, is hij meestal alleen geschikt voor analoge tv en niet voor digitale ontvangst dacht ik
HD staat hier niet voor Hard Disc maar voor High Definition -
Mar 3, 2015 om 12:37Ziggo behandelt klanten niet gelijk.[quote=reflecs schreef op dinsdag 3 mrt 2015, 12:13][quote=carola.83 schreef op dinsdag 3 mrt 2015, 11:45]
Je kan natuurlijk zo'n HD ontvanger ook op Marktplaats kopen. Ben je voor 20 euro klaar.
Goeie tip! Klanten die overgestapt zijn naar een andere aanbieder zetten hem te koop :)
http://www.marktplaats.nl/z/hd-recorder-ziggo.html?query=hd+recorder+ziggo&sortBy=price&sortOrder=increasing.
Hier betaal ik zo'n 50 € voor een 2de handsje, terwijl ik Ziggo een nwe kan krijgen voor 49 €. Maar ze willen (nog) niet echt meewerken. -
Mar 2, 2015 om 19:25Ziggo behandelt klanten niet gelijk.[quote=edrick3 schreef op maandag 2 mrt 2015, 19:22]@sjefkuh,
......of gratis aan maar dan moet ik minimaal nog één jaar klant blijven van Ziggo......
Was je dan van plan om te veranderen?
Zo niet, blijf je toch gewoon? 'Probleem' opgelost.
Ik zit er idd over te denken om over te stappen. Voel me niet geheel serieus genomen bij Ziggo. -
Mar 2, 2015 om 19:24Ziggo behandelt klanten niet gelijk.[quote=diumenge schreef op maandag 2 mrt 2015, 19:19]Wat is overigens het probleem met een jaarcontract aangaan?
Daar is niets mis mee als je het ook wilt. Ik wil dit niet. Nu kan ik eventueel per maand opzeggen. Als ik die gratis ontvanger wil dan kan dat pas over een jaar weer.
Als ik de ontvanger koop heb ik dat probleem niet maar dat kost me wel 99 € terwijl anderen een HDR krijgen voor maar 49 €.
Dit vind ik dus oneerlijk. Ik moet 50 € meer betalen voor een gewone ontvanger. -
Mar 2, 2015 om 19:17Ziggo behandelt klanten niet gelijk.[quote=edrick3 schreef op maandag 2 mrt 2015, 19:10]Hallo sjefkuh,
.....Mag Ziggo haar klanten op verschillende manieren behandelen?.....
Ja, dat moeten ze zelf weten, maar komt natuurlijk vreemd over.
Zou nog maar eens 'aan de bel trekken'. Wie weet.
Ik ben al bijna 5 weken bezig. Maar ze blijven voet bij stuk houden. Het is of een gratis nwe ontvanger of voor 99€. Ze zijn al bezig om een ontvanger op te sturen terwijl ik die helemaal niet wil. Mocht idd de ontvanger afgeleverd worden zal ik deze weigeren. -
Aug 21, 2012 om 20:04Kan ik de aanschaf van een interactieve HD recorder nog annuleren?=jobiejoba schreef op dinsdag 21 aug 2012, 16:32: Ik heb ook de ervaring dat ze niet reageren op mail via de site van Ziggo. Heb ze verzocht om schriftelijk te reageren maar pas na een aangetekende brief kwam een e-mail van 2 regels zonder echt op het probleem in te gaan en zonder excuus.
Ik heb wel een reactie van Ziggo gehad.Of ik ze even wilde bellen. Waarom geef ik mijn tel.nr dan door??
Het is toch de bedoeling dat ze mij bellen? Moet ik nog kosten maken ook.