Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sjerika
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 4, 2015 om 16:46T-mobile zet zomaar contracten om! Beltegoed weg!Ook wij hebben deze mail ontvangen. Ons saldo is meer dan 1.300 euro. Ook wij zijn daar in het buitenland zuinig op geweest. Het zou immers altijd geldig blijven.
T-Mobile heeft het over een aanbod met korting, maar het is slikken of wegwezen.
Het aanbod sluit ook niet aan bij het Flex abo, want er zit in het geheel geen internetbundel in. Dus ook in Nederland per Mb betalen en dan niet uit het tegoed maar in contanten, bovenop het maandbedrag.
Toch internetten in een bundel? Dan kan je in "Stel Samen & Stel Bij" je bundels aanpassen. Maar in de kleine lettertjes staat dat je in dat geval je korting op het maandbedrag direct kwijt bent. Dan schiet je dus ineens naar 20 euro per maand, plus de internetbundel. En de internetkosten in het buitenland komen dan ook nog eens bovenop het maandbedrag, i.p.v. ten laste van het "altijd geldige" saldo.
Graag zou ik met Kassa de strijd aangaan met T-Mobile, om op zijn minst een fatsoenlijke overgangstermijn te krijgen en bij het bieden van het alternatief eerst te vragen wat de klant nodig heeft en daar iets moois voor aan te bieden.
Deze streek van T-Mobile zou het ook goed doen in het programma "Oplichting".