Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sjois1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 2, 2012 om 13:04Iphone 4 reparatie/geschilHallo Ron,
Vervelend zeg. Heb je bij het inleveren van je telefoon niets moeten tekenen? Dat zou namelijk wel moeten. Op hetgeen je dan tekent staat vaak iets over onderzoekskosten e.d.
Het niet-werken van de home-knop kan wel in relatie staan tot waterschade, maar dat ter zijde. Heb je enig idee naar welke derde partij je toestel is opgestuurd, de partij waarvan de prijsopave afkomstig is?
groetjes,
Sjois1 -
Jan 11, 2011 om 10:08Waarom total loss van SamsungJe vernoemt dat het zakje 'dichtbij' waterdicht komt. Dus net niet. En net niet, is gewoon niet. Ook via de bovenkant kan water in je toestel komen, en als die op de printplaat terecht komt, is je toestel kapot. Je kunt je toestel naar bijvoorbeeld Dynafix in Nuth sturen, die maken ook altijd foto's van de vochtschade. Waar je ook even zelf naar kunt kijken...aan de zijkant van de batterij zit een wit stickertje..is dit stickertje verkleurd, dan is het waterschade. Het stickertje wordt dan roze. Verder zit er nóg zo'n stickertje in je toestel, maar die kun je niet altijd zien. Als het stickertje op de batterij niet verkleurd is wil dat dus niet meteen zeggen dat er geen sprake is van waterschade, maar je zou er toch even voor de zekerheid naar kunnen kijken.
Succes in ieder geval! -
Jan 11, 2011 om 09:43einddatum contract vodafone klopt nietje hebt toen der tijd als het goed is een contract ondertekend. Op dat contract staat ook de loopduur van een contract. Maak daar een kopie van en stuur dat mee met de brief, dan heb je bewijs en kunnen ze niets anders doen dan je gewoon weer in mei 2011 laten verlengen cq opzeggen.
-
Dec 13, 2010 om 11:44KPN en verbruik in buitenlandWat je nog zou kunnen controleren is het volgende:
1. Ga naar opties.
2. Ga naar Mobiel netwerk.
3. Controleer wat er staat bij gegevensservices en tijdens roamen?
ondanks dat jij zelf geen gebruik maakt van internet, maakt jouw toestel wel verbinding met internet. Verder is het zo dat gebruik van de gsm in het buitenland wel eens vertraging op kan lopen. Trinidad & tobego is wel raar en daar kan ik ook geen verklaring voor geven.
Wellicht kun je een betalingsregeling met KPN treffen?
Succes! -
Dec 9, 2010 om 16:41Mobiel internet op BlackBerry werkt nietJa, je betaald apart voor je internet, maar ik heb het over Blackberry-internet. Dat is een apart internet ten opzichte van het andere internet. Met apart bedoel ik in deze dan dus ook anders dan anders. Er bestaat mobiel internet en Blackberry internet. Geen motorola-internet en nokia-internet en weet ik veel wat nog allemaal meer.
-
Dec 9, 2010 om 15:43Mobiel internet op BlackBerry werkt nietRosanne,
ik zie dat mijn reactie kort na die van jouw is geplaatst. Ik had jouw reactie niet meer gelezen. Ik dacht inderdaad dat telfort niet op de hoogte was dat jij je abonnement ging gebruiken op de blackberry. Fijn in ieder geval dat het opgelost gaat worden. -
Dec 9, 2010 om 15:03Mobiel internet op BlackBerry werkt nietNogmaals, voor blackberry heb je apart internet nodig, bij een motorola niet. Dus kun je niet verwachten dat ze wel aparte blackberry internet abonnementen verkopen.
Rosanne is tekort geschoten in de vraagstelling. Wellicht had de verkoper het kunnen melden, maar hij is dat niet verplicht, jammer, maar niets aan te doen. Uit het voorbeeld van Vladja, de verkoper hoeft niet uit te zoeken op welk toestel je het gaat gebruiken. Wél als je ernaar vraagt. -
Dec 8, 2010 om 16:28Wat te doen tegen extreem hoge telefoonrekening?Het is logisch dat je in eerste instantie nog met HI belt, je betaald hier ook de rekening. Je nummer is nog niet over naar Telfort, dus heb je ook het abonnement van Telfort nog niet. Je nummer kan niet bij 2 providers tegelijk zijn en dus kan je ook geen 2 abonnementen met hetzelfde nummer hebben.
Helaas voor jou is hier helemaal niks aan te doen. -
Dec 8, 2010 om 16:09Bedenktijd telefonische aankoop telefoon+abbo1. Kpn gaat jou nog bellen voor een afspraak voor de levering. Je kunt dan melden dat je je bedacht hebt.
2. Onderteken het contract niet. Zo lang ze je handtekening niet hebben, zit je nergens aan vast. Na telefonische verkoop heb je altijd 7 dagen bedenktijd na ontvangen van de volledige schriftelijke informatie.
3. Verstuur een aangetekende brief naar het hoofdkantoor van KPN waarin je meld dat je je bedacht hebt. -
Dec 8, 2010 om 15:54Mobiel internet op BlackBerry werkt nietTelfort verkoopt ook geen blackberry, dus je kunt niet verwachten dat ze wél internet voor de blackberry verkopen. Jij dient op de hoogte te zijn van de specificaties van je toestel.
Buiten dat hoeft de winkeljuffrouw jou niet te wijzen op alle eventuele wel of niet kunnen van een toestel (wat jij niet bij telfort gekocht hebt). Als je gevraagd had of dat internet op de BB werkt, hadden ze kunnen antwoorden, maar zoals je zelf zegt er is niet naar gevraagd. Het is dan ook geen verplichting voor de verkoper om te vragen of je dat abo op die telefoon gaat gebruiken, doet hij dit wel, dan kun je dit als extra service of oplettendheid zien.
Het is jammer, maar je zult moeten wachten totdat je contract afgelopen is.
Succes