Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: snsbank webcare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 8, 2015 om 15:07SNS Bank[quote=lemmenshg schreef op woensdag 8 apr 2015, 14:04]
mijn vraag is nu: Kan de SNS Bank zo maar 500 euro voor de taxatie van mijn bank rekening afschrijven.Terwijl de bank de opdracht gever is.
Hallo Lemmenshg,
Ik kan me voorstellen dat deze kosten een onaangename verrassing zijn.
Als je wilt, laat ik een specialist contact opnemen om dit toe te lichten. Mail je dan een toelichting samen met je contact- en hypotheekgegevens naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Taxatie- KassaVara'?
Groet,
Tibor
SNS Webcare -
Dec 11, 2014 om 13:12uitbetalen Vermogenspolis[quote=tijger1 schreef op donderdag 11 dec 2014, 11:54]@snsbank webcare
Zonder kosten?
@Tijger1 Dat klopt. We zien je gegevens graag tegemoet Inez. Een collega belt je dan, om alles rustig te bespreken.
Groet,
Kirsty
SNS Webcare -
Dec 11, 2014 om 11:48uitbetalen VermogenspolisHallo Inez,
Ik kan me voorstellen dat je vragen hebt over de uitbetaling van je lijfrentepolis.
Als je dit wilt, laat ik een specialist contact met je opnemen om jouw situatie te bespreken. Kun je in dat geval een toelichting samen met je contact- en rekeninggegevens mailen naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Kassa Lijfrentepolis'?
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Groet,
Tibor
SNS Webcare -
Apr 17, 2014 om 14:34bkr a3 met einddatum veranderd in nog niet beeindigd[quote=scumer schreef op donderdag 17 apr 2014, 10:52]Inmiddels contact gehad met achterstandenbeheer van SNS
Na een vriendelijk gesprek is mij toegezegd dat ze dit gingen uitzoeken.
Ik heb daarbij gevraagd hoe lang zij dachten nodig te hebben en een datum afgesproken waarop zij mij terug zouden bellen.
Ik wil dan ook in het bijzonder Marlies bedanken voor haar inzet en snelle handelen. Overigens wil nog even melden dat de medewerkers die ik aan de telefoon gehad heb, allemaal stuk voor stuk behulpzaam waren.
Voor alle medewerkers van achterstand beheer een dikke pluim
Groet scumer
Goedemiddag Scumer,
Dit zijn nog eens leuke berichten :-). Erg fijn om te lezen dat de registratie is verwijderd en dat je zo tevreden bent over het contact met Achterstandenbeheer. Ik zal je pluim doorgeven.
Prettige dag verder.
Met vriendelijke groet,
Tibor
SNS Bank Webcare -
Apr 15, 2014 om 14:33bkr a3 met einddatum veranderd in nog niet beeindigdBeste Scumer,
Vervelend dat er onduidelijkheid is met betrekking tot je BKR registratie. Als je het niet eens bent met de BKR registratie van SNS Bank, kun je gebruik maken van het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html
Je mag je klacht en gegevens ook sturen naar webcare@sns.nl. We zorgen er dan voor dat deze bij de juiste afdeling terecht komt. Vermeld dan in de onderwerpregel 'Klacht BKR kassa-vara'. Verdere vragen mag je natuurlijk ook naar dit adres sturen.
Met vriendelijke groet,
Marnix
SNS Bank Webcare -
Apr 7, 2014 om 14:09kan de SNS zomaar ineens servicekosten 0,5% gaan rekenen van een groenprojectenfonds,Beste Avat,
Op onze website hebben wij een informatief filmpje geplaatst waarin wordt uitlegt waarom SNS Bank vanaf 1 januari 2014 servicekosten in rekening brengt. Door op deze link te klikken kom je bij de informatie. Op de pagina van SNS Bank staan ook verwijzingen naar de relevante informatie van de AFM over dit onderwerp.
De servicekosten die SNS Bank in rekening brengt voor jouw beleggingsrekening zijn 0,50% op jaarbasis. Dat is in veel gevallen even hoog als de afname van de fondskosten bij de beleggingsfondsen. Deze servicekosten berekent SNS Bank per kwartaal. We kijken daarbij naar de gemiddelde waarde van je beleggingen in het voorgaande kwartaal.
De servicekosten bedragen dan: het gemiddelde vermogen gedurende het 1ste kwataal x 0,125% (0,50% gedeeld door 4 kwartalen).
Deze servicekosten worden geincasseerd door een gedeelte van je beleggingen ter waarde van de servicekosten te verkopen. Hierdoor hoef je geen saldo aan te houden of bij te storten op je beleggingsrekening.
Voordat SNS Bank over gaat tot verkoop van een gedeelte van je beleggingen krijg je van SNS Bank eerst een nota met daarop het bedrag aan servicekosten dat verrekend gaat worden.
Voor meer vragen of uitleg is het makkelijker als je contact opneemt met de klantenservice van SNS Bank. De klantenservice is bereikbaar op telefoonnummer 030 - 633 30 00.
Met vriendelijke groet,
Peter
SNS Bank Webcare -
Feb 25, 2014 om 09:30Nieuwe hypotheek nodig na scheiding ?Beste Mark,
Ik kan me voorstellen dat je in deze situatie tegen vragen aanloopt over de hypotheek en duidelijkheid wilt. Graag helpen we je verder.
Om je zo goed mogelijk te helpen, gaan we waar mogelijk in op jouw persoonlijke situatie. Ook als je meerdere specifieke vragen hebt, is het vaak handiger om een van mijn collega's te spreken.
Je kunt dan bellen met onze klantenservice (030 - 633 30 00). Uiteraard kun je er ook voor kiezen om jouw vraag kort samen te vatten en deze met je gegevens te sturen naar webcare@sns.nl o.v.v. Kassa.vara.nl. Ik verzoek één van mijn collega's dan om je even te bellen.
Met vriendelijke groet,
Nanda
SNS Bank Webcare -
Jan 16, 2014 om 15:47Rood staan op "slapende"rekening, kan dat?Beste simeon916,
We zien dat je dezelfde klacht ook op het forum van Tros Radar hebt geplaatst. Wij als afdeling Webcare van SNS Bank behandelen beide fora. Daarom plaats ik hieronder het antwoord wat ik je zojuist op Tros Radar heb gegeven:
Beste A. Sanou,
Vervelend om te lezen dat het niet gelukt is om een spaarrekening bij SNS Bank te openen. Uit je verhaal begrijp ik dat je nog een zogeheten 'slapende rekening' bij ons hebt.
Wanneer je ons je persoonlijke gegevens kunt e-mailen, webcare@sns.nl, dan kijken we of wij iets voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Othman
Webcare SNS Bank -
Nov 8, 2013 om 14:21Boetevrij extra aflossen hypotheekBeste Rita,
Jammer dat je dit gevoel hebt. We kunnen ons voorstellen dat jullie je in een lastige situatie bevinden. Kun je je contactgegevens, het hypotheeknummer en een korte situatieschets mailen naar webcare@sns.nl? Dan leggen we de situatie nog een keer voor aan onze hypotheekafdeling.
Met vriendelijke groet,
Tibor
SNS Bank Webcare -
Oct 23, 2013 om 11:29extra tussenpersoon bij verzekeringenBeste aad3,
Ik lees net je vraag en begrijp dat er enige verwarring is ontstaan over je autoverzekering. In principe heb je maar één tussenpersoon. Als je voor de zekerheid wilt checken welke polis op dit moment de beste optie voor je is, mail dan je gegevens (adres, huisnummer en telefoonnummer) naar webcare@sns.nl. Wij kijken dit graag voor je na.
Met vriendelijke groet,
Nanda
SNS Bank Webcare