Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sonja1977
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 19, 2012 om 12:42verschil dataverbruik iPhone 3G-4S@Freya; dank voor de tip, vanuit die kant had ik het nog niet bekeken, maar inderdaad is het batterijverbruik ook een flink stuk hoger bij de 4S. Met moeite haal ik één dag met een volle batterij. En thuis zit ik dan toch op WiFi, dus mis ik ook geen berichten etc.
Ik wacht je test af. Dank!
Nu nog een goede tip voor het hoge verbruik buitenshuis... -
Aug 19, 2012 om 12:11verschil dataverbruik iPhone 3G-4SEn ik ben trouwens erg benieuwd naar jouw test met het aanzetten van 3G binnenshuis!
-
Aug 19, 2012 om 12:10verschil dataverbruik iPhone 3G-4SHoi Freya,
Bedankt voor je antwoord. Moet zeggen dat het vandaag voor het eerst is dat er niet via WiFi data verbruikt is, terwijl ik gewoon thuis ben. Andere dagen was er wel een klein verbruik (paar kb per dag), maar ik begrijp dat dat is omdat je telefoon wanneer deze uit staat in eerste instantie niet via WiFi verbinding maakt (dat zie je ook wanneer je 'm aanzet; dan schakelt ie om). Misschien dat vannacht dan toch mijn WiFi even niet werkte; want 5MB voor 3G-verbruik terwijl ik gewoon op WiFi zit is raar.
Ik probeer je tip eens uit, maar een oplossing voor mijn probleem buitenshuis zal het niet zijn, aangezien ik mijn telefoon "gewoon" wil gebruiken zoals voorheen en niet steeds 3G aan en uitzetten.
groetjes,
Sonja -
Aug 19, 2012 om 11:51verschil dataverbruik iPhone 3G-4SEen aanvullig; zojuist zie ik dat er toch MB's via 3G verbruikt zijn vandaag, terwijl ik gewoon thuis op een (100% werkend WiFi) zit. Iets lijkt er toch niet goed te staan:(
-
Jul 26, 2011 om 11:47Geen contactDit had ik onlangs ook (ook in topic geplaatst); mensen met Ziggo en KPN konden mij (Online) niet bellen en ik hen wel (en mezelf met mijn mobiel ook).
Mail gestuurd naar Online en volgens hun was het opgelost (geen idee hoe; alhoewel hij dat wel met technische termen uitlegde). Degene met het Ziggo-abonnement heeft in elk geval zijn modem gereset en daarna werkte het weer en kon ik gebeld worden. Misschien is dat in jouw geval ook de oplossing om beide modems even van het stroom af te halen? -
Jul 5, 2011 om 11:08blokkade Online-Ziggo telefonie?Mijn vader vanaf zijn werk laten bellen met een andere vaste telefoon:)
Maar daar is het probleem nog niet mee opgelost, alleen weet ik nu dat het dan wrs aan Ziggo ligt en (gelukkig) niet aan Online.
Nu maar hopen dat het resetten van hun modem het probleem verhelpt, want een nieuw modem hebben zij niet ontvangen, dus dat kan het niet zijn.
Blijft vreemd dat twee afzonderlijke Ziggo-bellers verder nergens last van hebben en iedereen kunnen bellen, behalve mijn nummer. -
Jul 5, 2011 om 10:31blokkade Online-Ziggo telefonie????
Zal wel aan mij liggen, maar bovenstaande reactie vat ik niet:) -
Jul 5, 2011 om 09:52blokkade Online-Ziggo telefonie?
Wellicht het kengetal ook ingevoerd? Dat is mijn methode. Ook voor telefoonnummers binnen dezelfde stad heb ik het kengetal ingevoerd. Telefoneer ook via Ziggo.
Ik woon zelf in Zuid-Holland en mijn familie in Limburg, dus kengetal gebruiken we sowieso:) -
Jul 5, 2011 om 09:41blokkade Online-Ziggo telefonie?Bedankt voor de snelle reacties. Zojuist een manier gevonden om iemand met een vast nummer van een andere provider mij te laten bellen en dat werkt. Lijkt dus dat het (gelukkig!) aan de kant van Ziggo zit. Een nieuw modem hebben zij niet gehad, maar mijn vader gaat inderdaad eens proberen te resetten.
Wel bijzonder dat zij alleen mijn nummer niet kunnen bellen, want voor de rest kunnen zij ook gewoon iedereen bereiken.
Bedankt in elk geval voor de snelle reacties! -
Jun 6, 2011 om 22:35Opgelicht door KPN met InternetPlusBellen?Je hoeft niet eens over te stappen om ook gebruik te maken van een actie voor nieuwe klanten. Ik kreeg ooit ergens een tip om vlak voor het moment dat je kunt overstappen (bij mij ging het om Online) de klantenservice te bellen en te vragen of ik ook gebruik kon maken van een actie net zoals nieuwe klanten, omdat ik eigenlijk wel tevreden ben, geen zin heb om over te stappen, maar het mij ook wel goed uitkomt om minder te betalen. Bleek heel normaal te zijn alleen mogen ze dat niet aan de grote klok hangen. Kreeg dus ook dezelfde aanbieding als nieuwe klanten. Klein addertje onder het gras (niet voor mij, maar misschien voor anderen): je gaat dan wel weer een nieuw abonnement aan en zit er weer voor een jaar aan vast i.p.v. dat je na een maand kunt opzeggen. Zelf ben ik dat gehop tussen energie- en telefoniebedrijven beetje zat door slechte ervaringen en op deze manier behouden ze een vaste (en tevreden!) klant. Misschien ook een tip voor KPN?