Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sonjab25
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 2, 2017 om 16:31Annuleringsverzekering later afgesloten, dekking weg?FBTO 14 dagen en dekking € 14.000
-
Jun 2, 2017 om 16:24Annuleringsverzekering later afgesloten, dekking weg?Sluit een doorlopende reisverzekering bij FBTO af.
Daar moet je binnen 14 dagen na boeking van je reis de module : annulering aanvinken.
Ook de enige die een dekking heeft van € 14.000,-- en na de vakantie zet je de extra mudules weer uit.
Nog veel goedkoper dan andere verzekeringen en je betaald voor wat je nodig hebt. -
Jul 19, 2013 om 12:27Wat kunnen wij doen, na belazerd te zijn door Ryanair?[quote=snrwo1 schreef op vrijdag 19 jul 2013, 10:52]Heb al veel informatie over Ryanair (en andere low-cost luchtvaartmaatschappijen) gelezen en mijn conclusie: ik vlieg wel met de KLM, British Airways enz. Die zijn (niet zoveel) duurder, maar de service is over het algemeen beter. Hoewel ze dat nu ook aan het "uitkleden" zijn om te kunnen concurreren.
Bij KLM moet je straks geen betalen voor je koffer, maar aan de andere kant, als je die niet meeneemt, of alleen een wat grotere handtas, ben je toch niet zo duur uit, maar vlieg je wel 'klasse' .Dus laat die goedkope vliegtuigmaatschappijen lekker links liggen.
Als je je aanmeld op de site van KLM en Flying Blue lid wordt gratis) kun je profiteren van vele extra's
B.v: Je mag per Flyiing Blue lid in Europa gratis 1 ruim bagage koffer meenemen.
Mijn man in ik zijn beide lid,dus wij hoeven niet te betalen voor onze koffers.
Buiten Europa is het voor iedereen nog gratis.
Dus tip: Kijk even op de site van de KLM en meld je aan.
Snel verdient. -
Jul 19, 2013 om 12:12Wat kunnen wij doen, na belazerd te zijn door Ryanair?[quote=snrwo1 schreef op vrijdag 19 jul 2013, 10:52]Heb al veel informatie over Ryanair (en andere low-cost luchtvaartmaatschappijen) gelezen en mijn conclusie: ik vlieg wel met de KLM, British Airways enz. Die zijn (niet zoveel) duurder, maar de service is over het algemeen beter. Hoewel ze dat nu ook aan het "uitkleden" zijn om te kunnen concurreren.
Bij KLM moet je straks geen betalen voor je koffer, maar aan de andere kant, als je die niet meeneemt, of alleen een wat grotere handtas, ben je toch niet zo duur uit, maar vlieg je wel 'klasse' .Dus laat die goedkope vliegtuigmaatschappijen lekker links liggen. -
Sep 4, 2012 om 14:12bestelling Groupon na een half jaar nog steeds niet ontvangenHad altijd goede ervaringen met Groupon.Maar heb nu een erg negatieve ervaring en voel me in de maling genomen.Had een Groupon deal voor een "luxe High tea" voor 2 personen gekocht bij Qahawa d'Or,Javaplein 27 A Amsterdam.Volgens Groupon was de waarde € 58,-- ,met de Groupon deal € 19,--.De foto die bij de advertentie stond,klopte totaal niet en we kregen ook niet wat bij de deal werd vermeld.
We kregen een klein potje koffie,pot thee,1 choco brownie,1 muffin,(dus samen delen),2 kleine stukje appeltaart,en een "sandwich" met sla en brie en een met een soort zalmsmurrie.Dit "alles" voor 2 personen.
De sandwich met zalm,de cocos brownie, de 5 soorten thee,wat beloofd was,hebben we allemaal niet gezien.Toen ik vroeg of we niet allebei brownies hoorden te krijgen en dit toch eigenlijk voor 1 persoon was,zei de eigenaar.Dat dit het was voor 2 personen.Heb hier dus € 19,-- voor betaald,terwijl de waarde onder de € 10,-- was,als je het aangebodene zelf had besteld.Ik heb op de prijslijst gekeken.Dus Groupon heeft de waarde van € 58,-- zelf maar verzonnen, net zoals de mooie foto.Alles was ook nog droog en oud,dus bijna alles laten liggen.Alleen de 2 kleine stukjes appeltaart waren lekker.Dus zonde van het geld.
Heb Groupon een mail gestuurd hierover,om mijn geld terug te vragen,maar tot nu toe geen reactie. Als ze nog reageren, zal ik het op dit forum melden.
Jolanda70 succes.