Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: soulpower
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 21, 2004 om 20:04SWAT 3 ONLINEIk zou gewoon een post bij de originele fabrikant neerleggen dan dat kan op http://www.sierra.com/support.do en dan zou ik gewoon je naam emailadres en ook het probleem dat je hebt, daarna zullen ze je waarschijnlijk een mailtje sturen met de vraag wat jou code is. Je moet het wel in het engels vertellen maarja, vriendelijke groet dennis
-
Sep 20, 2004 om 23:45A;\ is niet toegankelijk onjuiste functieMaar wanneer krijg je de foutmelding, bij het opstarten bij het openen van de verkenner of waarbij¿¿¿
-
Sep 20, 2004 om 21:46gta SAVolgens Rockstar Games komt de in 18 oktober in noord amerika uit en 22 oktober in europa, in Nederland is hij vanaf 29 oktober te koop bij free record shop de link is http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=434485 en hij zou €60 gaan kosten. Ik hoop je hiermee goed te hebben geinformeerd
-
Sep 20, 2004 om 21:46gta SAVolgens Rockstar Games komt de in 18 oktober in noord amerika uit en 22 oktober in europa, in Nederland is hij vanaf 29 oktober te koop bij free record shop de link is http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=434485 en hij zou €60 gaan kosten. Ik hoop je hiermee goed te hebben geinformeerd
-
Sep 20, 2004 om 21:32A;\ is niet toegankelijk onjuiste functiesry verkeerd gelezen, je kunt dan het beste bij start dan rechte muisknop en dan beheren en dan schijfbeheer, hier kun je zien of ze goed werken, actief zijn of fouten bevatten, laat het ff weten wat er staat bvd Soulpower
-
Sep 20, 2004 om 21:30A;\ is niet toegankelijk onjuiste functie
maar wat is dan de foutmelding die je krijgt?
-
Sep 20, 2004 om 21:24Slechte afhandeling van problemen.
Bij @home is het zo geregeld dat als je een aantal dagen een hele slechte verbinding hebt dat je de kosten kunt declareren, met een minimum van 2 dagen, ik zou gewoon een mailtje sturen naar klachten@home.nl
met de uitleg van het probleem en hoe lang je al niet goed internet hebt, en ik zou hetzelfde mailtje aan een 2de ontvanger sturen support@home.nl, en de mailtjes bewaren. heb je binnen 2 dagen nog geen antwoord ontvangen van @home moet je ze gewoon bellen en zeggen dat je je geld terug wil, dat zou dan verder afgehandelt moeten zijn. Vriendelijke groeten van een mede @home gebruiker :P
-
Sep 19, 2004 om 12:02SWAT 3 ONLINEHeb je swat 3 origineel of gewoon een gehackte versie?, als dat zo is ligt daarhet probleem dan is de cd key al in gebruik
-
Sep 16, 2004 om 09:38casema in gebreke ?Als een contract op wat voor manier wordt verandert zonder de toestemming van de klant dan zijn ze in gebreke en kunt u per direct opzeggen.