Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: soverdam
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 26, 2011 om 20:07Samsung Galaxy s2 reparatie Solid VisionBij mij heeft Samsung zich ook verstopt achter Solid Vision in dit geval. Ze hebben vochtschade geconstateerd en geven aan niks voor me te kunnen betekenen. Hele slechte zaak dit, vochtschade na 2 maanden slaat nergens op.
Ik zal in het vervolg ook wel 2x nadenken voor ik een Samsung product aanschaf. -
Oct 10, 2011 om 11:32Samsung Galaxy s2 reparatie Solid VisionEelco, ja ik ben helaas nu ook op de hoogte van de werkwijze :-(.
Heb contact opgenomen met Samsung om aan te geven dat ik de werkwijze van hun servicepartner niet zo netjes vind. Zij hebben nu de gegevens genoteerd en gaan kijken of ze iets kunnen betekenen voor me. -
Oct 10, 2011 om 11:01Samsung Galaxy s2 reparatie Solid VisionNa een vakantie van 2 weken, maar even contact opgenomen met Solid Vision, aangezien ze niet op mijn mail reageerden. Het is dus zo dat het probleem wat ik aankaartte (touchscreen knop werkt niet) niet perse te maken heeft met de waterschade in de laadconnector. Maar omdat ze 3 maanden garantie geven op het toestel moet dat ook gemaakt worden, omdat hij anders nog problemen kan gaan geven en dan zouden ze dat ook moeten repareren.
Dit is toch een vreemd verhaal dat ze iets gaan maken dat niet mijn probleem oplost, maar er wel voor zorgt dat ik niet onder de garantie val...
Overigens gaf ik aan dat ik hem teruggestuurd wil hebben en niet de reparatie door hun wil laten uitvoeren, maar dan moet ik alsnog 43 euro betalen... meer dan 50% van wat de reparatie zou kosten. Ik vind dit een zwaar discutabele werkwijze van de reparatiezaak...