Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: spikman
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 9, 2014 om 16:12Vodafone App&Website zorgen voor onvoorziene kostenBeste lekkerisdat,
Ik heb inderdaad het teveel betaalde bedrag terug gekregen, wat ik voldoende vond.
Over het contract opzeggen: Het lastige is dat Vodafone een perfecte optie is in het buitenland. Ik reis veel voor mijn werk, zo ook naar Japan. De dekking is zelfs in dit land aanwezig met mijn Vodafone paspoort" voor 2 euro per dag. Dit is ideaal dus wil Vodafone niet opzeggen. Anders had ik dat al eerder gedaan. -
Sep 9, 2014 om 13:06Vodafone App&Website zorgen voor onvoorziene kostenHallo Susan78,
Er is inmiddels een uitzending aan gewijd bij Tros Radar, waar ze mij ook voor belde:
http://www.trosradar.nl/uitzending/vorige-uitzending/
Echter was Vodafone te laf om in de uitzending hun verhaal te komen doen. -
Aug 4, 2014 om 10:57Vodafone App&Website zorgen voor onvoorziene kosten[quote=vodafonewebcare schreef op maandag 4 aug 2014, 10:24]Beste Spikman,
Zoals mijn collega aangaf, hangt het van je abonnement af welke notificatiesmsjes je krijgt. Ik wil graag voor je nakijken wat er in jouw geval aan de hand is.
Kun je ons een mail sturen naar webcare.nl@vodafone.com met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je rekeningnummer
- 06-nummer
- Klantnummer
Met vriendelijke groet,
Chantal
Vodafone 24/7 WebCrew
Beste Chantal,
Bedankt voor uw reactie.
Inmiddels heb ik via Vodafone Facebook mijn geld terug. Het bizarre is dat Vodafone na vele wegen uiteindelijk aan heeft gegeven fout te zitten.
"Hoi Bob,
Ik heb het een en ander voor je nagekeken.
Ik zie dat wij een smsbericht verstuurd hebben maar dat deze door ons te laat is verstuurd. Ook laat de app foutieve informatie zien. Je had dus niet kunnen weten dat je geen datategoed meer had.
Ik heb daarom de gemaakte kosten gecrediteerd. Het bedrag van *** inclusief btw zal verrekend worden met de volgende factuur."
Super dat ik nu mijn geld terug heb, maar minder om gezien te hebben hoeveel boze klanten jullie hebben.
Mvg -
Aug 1, 2014 om 23:17Vodafone App&Website zorgen voor onvoorziene kostenHaha lekker bezig "tijger1"
-
Aug 1, 2014 om 16:29Kilroy travels & verantwoordelijkheidWe hebben inmiddels het volledige bedrag, incl naamswijziging van Kilroy terug gekregen gezien het te onrustig is in Israel en ze de vlucht hebben kunnen cancellen bij Pegasus airlines.
De 70 euro betaald aan Kilroy voor de naamswijziging kan ik naar fluiten, maar prima zo, ik weet nu iniedergeval hoe Kilroy werkt. -
Aug 1, 2014 om 09:58Vodafone App&Website zorgen voor onvoorziene kosten[quote=vodafonewebcare schreef op vrijdag 1 aug 2014, 09:23]Beste spikman,
Ik kan me voorstellen dat dit enorm vervelend is! Je geeft ook aan hier eerder contact over te hebben gehad. Het probleem dat je aangeeft is bij ons bekend. Waarschijnlijk is de informatie die je in de App ziet niet accuraat op dit moment. Ik kan begrijpen dat dit niet wenselijk is, maar we werken aan een oplossing. Kijk voor alle informatie en updates op ons forum: http://voda.fo/ne/v5u3v .
Met vriendelijke groet,
Paria
Beste Vodafone webcare,
Bedankt voor jullie reactie. Goed om te zien.
"We werken aan een oplossing" heeft te maken met de storing, niet met het tegemoet komen. Dat klinkt op zo'n forum al snel positief maar heb ik zelf natuurlijk niks aan.
In de toekomst zal geklooi met verbruik mij niet overkomen gezien ik niet meer naar jullie website of app ga kijken, gezien ik hier niet op kan vertrouwen. Informatie en updates bekijken van jullie heeft dus voor mij geen zin.
Wat goed is om te weten op dit forum is dat gister een medewerkster aan de telefoon nog vertelde dat niet alle abonnementen een bericht krijgen dat 100% van je data op is gemaakt, maar nog een groot deel alleen een sms krijgt bij 80% verbruik. Dan wordt het dus duidelijk dat Vodafone hier enorm veel geld mee binnen haalt, en zich kunnen beroepen op "ohja ik zie dat u abonnement geen 100% sms verstuurt, helaas voor u".
Nu komen we dus ergens: Vodafone moet zorgen dat ze beide een 80% en een 100% sms versturen in elk contract. Helemaal gezien Vodafone duidelijk niet te vertrouwen is als we kijken naar de website en app om een kijkje te nemen in het persoonlijke verbruik.
Kunt u bij mij de 100% dataverbruik sms alsnog activeren (ipv alleen de 80%)? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten -
Jul 31, 2014 om 16:23Vodafone App&Website zorgen voor onvoorziene kostenHet probleem wordt inmiddels ook op NOS.nl genoemd:
http://nos.nl/artikel/681357-databundelstoring-bij-vodafone.html -
Jul 31, 2014 om 13:00Vodafone App&Website zorgen voor onvoorziene kostenBeste "kaasbroodje",
Bedankt voor de reactie. Weet u van welke makers deze app is? zie er meerdere namelijk.
Mvg -
Jul 31, 2014 om 10:09Vodafone App&Website zorgen voor onvoorziene kostenBedankt voor de reacties en tips.
Ik heb net opnieuw iemand aan de telefoon gesproken wie aangaf dat Vodafone niks tegemoet kan komen zodra jezelf een sms hebt ontvangen dat je data bijna op is. Dit staat er in de sms:
"Vodafone info: Je hebt tot einde kalendermaand minder dan 100 MB over van je bundel."
Zodra je die sms hebt ontvangen hebben ze alles dichtgetimmerd. Dus mocht je deze sms ontvangen hebben dan heb je geen recht van spreken. Het is dus echt zo dat Vodafone aangeeft dat je moet gaan gokken hoeveel MB je nog hebt gezien hun app en website niet werken.
Aan de telefoon gaven ze dan dus ook aan een andere App te installeren omdat hun eigen App niet goed werkt.. Bizar, uiteindelijk stelde Vodafone voor 500 MB tegemoet te komen de komende 3 maanden. "Want dat is 15 euro waard, dus komen wij u 15 euro tegemoet".
Ongelofelijk hoeveel geld ze hiermee binnen slepen en hoeveel boze klanten ze achterlaten.
Zo dom, zo dom van ze -
Jul 30, 2014 om 16:55Vodafone App&Website zorgen voor onvoorziene kosten[quote=aurora1 schreef op woensdag 30 jul 2014, 16:52]Zet nog een andere datateller erbij op de gsm, bijv. My Data Manager o.i.d.
Bedankt voor je reactie. Aurora1. Ik zal daareens naar kijken. Echter moet ik nogsteeds mijn onterechte kosten van Vodafone terug krijgen. De vraag is nu hoe ik ze kan benaderen en ze zover krijg toe te geven dat ze fout zitten, wat ze dondersgoed zelf weten.