Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: stippelslof
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 30, 2013 om 15:14Klacht vakantieveilingen / hotelpasBeste Marieke,
U schrijft "mensen registreren zich en doen verder geen moeite om de richtlijnen te volgen. Nadat men geconfronteerd wordt met een verlenging gaat men pas reageren."
Ik heb juist de voorwaarde van te voren gelezen en heb daardoor besloten me juist niet te registreren. Ik ben dus juist niet iemand die maar wat doet en achteraf begint te piepen.
Het klopt dat het abonnement volgens de wettelijke richtlijnen elke maand op te zeggen is maar het is en blijft een abonnement. Op vakantieveilingen.nl, waar ik de hotelpas gekocht heb, wordt niet gesproken over een abonnement maar een korting voor een jaar en geen abonnement van een jaar. Tevens wil ik simpelweg geen abonnement maakt niet uit onder welke voorwaarden.
Dan nog even een punt. Waarom kan ik van te voren geen prijzen van de hotels zien? Dit roept bij mij argwaan op. Als jullie inderdaad de beste prijzen hebben, zoals jullie garanderen, dan heb je toch niks te verbergen... -
Oct 11, 2013 om 12:18Klacht vakantieveilingen / hotelpasBeste mahadma,
Ik was al vrij sceptisch en heb gelukkig daarom maar zeer weinig geboden.
De dingen die ik hier boven meld krijg je pas bij het activeren van de gewonnen code te zien. Van tevoren kan je dit nergens lezen. Ik had ook de hotelpas gegoogled maar kon niet echt klachten erover vinden. Ben u bij de voorwaarde afgehaakt. Gooi dus in principe het bestede geld weg maar ik denk dat ik mezelf een hoop ellende bespaar.