Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: strong
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 25, 2012 om 15:18wanbeleid SimpelWil contact opzeggen,
Op 26-06-2012 zou mijn simkaart met numme behoudt geactiveerd worden, nu dik 4 weken later is dit nog steeds niet het geval.
10 dagen geleden een brief gestuurd met de mededeling dat ik het contract wil ontbinden met de reden niet nakomen van de afgesproken levering.
Tot op heden geen reactie van Simpel.
Zojuist gebeld met Simpel na eerst 10 min in de wacht te hebben gestaan kon de zuchtende klantenservice medewerker niet verder helpen, als ik binnen 2 weken had gebeld dan kon het contract zonder meer opgezegd worden maar nu 4 weken later is dit moeilijker.
In een schrijven van 19 juli geeft Simpel aan coulant te zijn naar mensen die door de problemen willen opzeggen, volgens de medewerker moet ik toch wachten tot Simpel contact opneemt.
Wat kan ik nog doen, dit werkt voor geen meter iemand een oplossing?