Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: studentmobiel
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 26, 2011 om 10:08Reparatie van een nieuwe mobiele telefoonGraag maak ik van de gelegenheid gebruik te reageren op de vraag van Mattii.
Allereerst natuurlijk zeer vervelend dat uw toestel binnen zo een korte periode defect is. U heeft recht op een goed werkend toestel, Studentmobiel.nl gaat daar uiteraard voor zorgen.
Mattii en ook de andere lezers van dit forum zou ik graag willen uitnodigen (nogmaals) onze DOA procedure te lezen: http://www.studentmobiel.nl/info/defecten_binnen_14_dagen
Uw defecte Samsung Galaxy S is netjes binnen 14 dagen retour gekomen bij Studentmobiel.nl. De reden dat u geen recht tot omruiling heeft, komt doordat dat de verpakking van de Samsung Galaxy S zodanig is beschadigd dat deze niet meer in nieuwstaat verkeert. Dit komt door het overmatig gebruik van plakband bij het retour sturen. Toestel is door middel van het imei nummer gekoppeld aan de verpakking, vandaar dat dit zo belangrijk is.
Toestel is inmiddels doorgestuurd naar ons vaste reparatie centrum, binnen 10 dagen kunt u gebruik maken van een goed werkende Samsung Galaxy S.
Met vriendelijke groet,
Studentmobiel.nl