Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: stuivertje85
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 20, 2015 om 10:57Visum TukyeVakantiegangers die naar Turkije willen kunnen straks geen visum meer kopen bij aankomst in het land.Turkse minister van Cultuur en Toerisme heeft afgelopen maandag verklaard dat het postzegel toeristenvisum volgend jaar zal gaan verdwijnen. http://forums.hababam.nl/showthread.php?t=173066 In de plaats hiervan is er een e-visum, dat online te koop is.
-
Jan 24, 2013 om 01:07Wat te doen bij geen levering of geld terug?IK BEN OPGELICHT
Ik had bestelling geplaats op 23 november, hierbij kreeg ik de melding dat deze binnen 7 dagen geleverd zou zijn. Op 29 november kreeg ik een melding dat de toestel iphone 5 zou verzonden zal zijn. Ik heb hiervoor een Track & trace gevraagd en ik kreeg antwoord:
2 dec 2012
‘Door de enorme drukte is het helaas niet mogelijk geweest om uw bestelling vrijdag te versturen.
Deze wordt dinsdag verzonden en je ontvangt de volgende dag je track and trace code.
Onze excuses voor het ongemak’
Dus ik mail na 4 dagen om te vragen om een Track & trace en kreeg antwoord:
6 dec 2012
‘Onze excuses voor de langere levertijd.
Wij doen ons best om alles tijdig te leveren, echter door enorme interesse in onze omruilactie is de levertijd opgelopen.
We hebben begin volgende week nieuwe voorraad en dan zal uw order ook verzonden gaan worden. Onze leverancier heeft vandaag laten weten dat er een kleine vertraging is.’
Global deals gaf me de optie om te annuleren maar dat deed ik niet omdat ik al 2 weken verder was en kreeg een mail terug met:
7 dec 2012
“Wij vinden het ook jammer, dat we niet tijdig kunnen leveren.
Ook wij zijn met smart aan het wachten.
Indien wij woensdag nog niet geleverd hebben, dan zullen we uw order annuleren het aankoopbedrag aan u crediteren”
We zijn nu al inmiddels een paar weken verder waarbij ik nu ongeduldig aan het wachten ben, nu krijg ik langzaam spijt dat ik bij Global deals besteld heb en zag inmiddels dat de prijs gezakt is van de toestel naar 600 ipv 679 dat ik had betaald. Maar gek genoeg kon me de prijs daling niet schelen want ik wilde gewoon me toestel hebben.
Ik mailde alweer op 12 december en belde ook naar Niels hiervoor of de product nou eindelijk was verzonden, ik kreeg antwoord van Niels:
12 december
Onze voorraad is onderweg naar ons.
Helaas kunnen wij nog leveren.
Morgen eind van de dag verwachten wij nieuwe voorraad.
Wil je dat ik de order annuleer?
Na paar keer mailen, kreeg een mail op 17 december een mail binnen voor voucher van 20 euro voor compensatie voor de lange wachttijd . Op 18 december mailde ik Global deals weer hiervoor met:
Ik hoop dat jullie je dit keer wel aan jullie afspraak houden want ik heb nu al voor de vijfde keer te lezen/ te horen gekregen dat het deze week verzonden zou worden en inmiddels zijn we maand verder.
En ik kreeg hierop respons:
18 dec
Wij doen ons best
Ik wilde deze compensatie niet maar me toestel, nu was ik het zat en wilde me order annuleren we zijn al een maand verder. Dus ik alweer mailen dat ik me order wil annuleren.
Ik kreeg tevens een sarcastische mail van Niels omdat ik een enkele weken een negatieve vermelding gaf op tweakers gaf, deze had ik ook verwijderd en waarom had ik deze verwijderd omdat ik Niels niet wilde dwars.
Ik kreeg een mail op 21 december dat me order geannuleerd is en dat ik voorkerst me geld terug zou hebben.
Het is nu 11 jan. 2013 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En je raad het al kreeg me geld helemaal niet terug, nu na vele vele vel vele VELE mail nog steeds niks terug gekregen.
Ik ben nu 7 weken verder ik heb geen iphone nocht me geld terug gekregen. Ik was het ook zat en heb me toestel gewoon rechtsreeks bij de iphone store gehaald, ow ja daar heb ik geen weken lang hoeven te wachten maar 5 min maar !!
Ik geloof niks meer in de beloftes van global deals en zal de benodigde acties verrichten
Ik heb zoveel tijd ingestokken voor de mailing en wat heb ik voor terug gekregen ?
Resultaat:
- Al ruim 2 maanden Global Deals aan het financieren met een ' lening' van bijna 680 euro.
- Geen toestel ontvangen
- ervaring om nooit meer te bestellen bij global deals.
Ow ja heb wel wat gekregen een 20 euro voucher waarvan de code niet werkt
Ik ben het nu ook zat, ik zal mijn mening – review verspreiden op diverse forums en consumenten ervaringen site. Tevens zal ik Kritisch consumentenprogramma van de VARA hiervoor inlichten + aangifte politie