Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: summervibes
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 19, 2013 om 15:10Hi abonnement opzeggen ivm geen bereik[quote=gompy2 schreef op zaterdag 19 jan 2013, 13:29][quote=summervibes schreef op zaterdag 19 jan 2013, 12:22]
Hi was altijd de beste provider hier op Terschelling vandaar dat ik bij HI zit/zat.
Vodafone is nu hier de beste provider...
Ik weet niet in welk gedeelte van Terschelling je woont, maar als je op onderstaande link klikt krijg je een kaartje te zien met alle gsm-masten in Nederland.
Linksboven kun je de naam Terschelling ingeven, dan kun je zien welke maste van welke provider het dichts bij je in de buurt staat.
Die zou je dan kunnen nemen.
Klik -> UMTS-Masten
Hier nog een discussie over het onderwerp waar het over gaat.
Klik -> Zendmast zorgt voor discussie op Terschelling
Als KPN daadwerkelijk met opzet de capaciteit/vermogen van die mast terug gedraaid heeft, wat me niet zou verbazen overigens, hoop ik dat elke Terschellinger daar gepaste maatregelen op neemt.
Suc6 in ieder geval...
Helaas klopt de link niet naar de masten.. Op midsland-Noord op Terschelling staat ook de KPN mast.
KPN wil een 40 meter hoge mast plaatsen maar omwoners houden dat tegen..
KPN heeft toegegeven dat de problemen bij hun liggen.
Ze beloofden mij een prima abo met superbereik maar sinds de inwoners van Midsland-Noord juridische stappen hebben ondernomen, is het bereik echt waardeloos!
En meerdere met mij..
Zoals eerder beschreven: ik heb 500 belmin en kan maar 20 min gebruiken en soms zelfs minder!
Ik wil niet betalen voor iets wat ik niet kan gebruiken..
Ik hoop dat ik snel antwoord krijg op het HI forum op FB...
Daar is mijn klacht in behandeling..
Daarnaast wil ik 10 maanden schadevergoeding!
Ik gebruik mijn tel ook zakelijk en mijn klanten kunnen mij niet bereiken en andersom en dat in deze crisis... -
Jan 19, 2013 om 15:03Hi abonnement opzeggen ivm geen bereik[quote=gompy2 schreef op zaterdag 19 jan 2013, 13:29][quote=summervibes schreef op zaterdag 19 jan 2013, 12:22]
Hi was altijd de beste provider hier op Terschelling vandaar dat ik bij HI zit/zat.
Vodafone is nu hier de beste provider...
Ik weet niet in welk gedeelte van Terschelling je woont, maar als je op onderstaande link klikt krijg je een kaartje te zien met alle gsm-masten in Nederland.
Linksboven kun je de naam Terschelling ingeven, dan kun je zien welke maste van welke provider het dichts bij je in de buurt staat.
Die zou je dan kunnen nemen.
Klik -> UMTS-Masten
Hier nog een discussie over het onderwerp waar het over gaat.
Klik -> Zendmast zorgt voor discussie op Terschelling
Als KPN daadwerkelijk met opzet de capaciteit/vermogen van die mast terug gedraaid heeft, wat me niet zou verbazen overigens, hoop ik dat elke Terschellinger daar gepaste maatregelen op neemt.
Suc6 in ieder geval... -
Jan 19, 2013 om 12:22Hi abonnement opzeggen ivm geen bereikNee geen schadevergoeding, niets! Ik betaal wel al 10 maanden voor iets waar ik niets aan heb... En het frappante van alles is: Mijn overbuurvrouw had ook een abo van HI en haar contact is ontbonden na ellelange gesprekken met HI...ze werd wat 'lastig' zeg maar!
Dit ook aan gekaart bij HI...
Hi was altijd de beste provider hier op Terschelling vandaar dat ik bij HI zit/zat.
Vodafone is nu hier de beste provider... -
Jan 19, 2013 om 11:49Hi abonnement opzeggen ivm geen bereik[quote=zoekster schreef op zaterdag 19 jan 2013, 11:27]U wilt NU, maar als u werkelijk van het abo af wilt, zult u er wat voor moeten doen. Om te beginnen met een officiele klachtenbrief naar Hi sturen, als u dan niet tevreden bent met de geboden oplossing, of ze reageren niet, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillen commissie Telecommunicatie
Klik HIER voor de te volgen stappen. Als u belt met de ombudsman hebben ze ook nog voorbeeldbrieven voor u klaarliggen.
Ik begrijp dat ik alles via de officiele weg moet doen maar heb ook contact met HI via het HI Forum op Facebook en daar hebben zij al toegegeven dat de fout bij hun ligt en dat ze aan een oplossing werken en tot die tijd kunnen ze niets doen!
Maar ik betaal wel elke maand voor iets wat ik niet kan gebruiken..!!
Bellen dus..Ik heb een bedrijf en mijn klanten kunnen mij niet bereiken en andersom!
Daarom wil ik er vanaf... -
Jan 19, 2013 om 11:47Hi abonnement opzeggen ivm geen bereik[quote=zoekster schreef op zaterdag 19 jan 2013, 11:27]U wilt NU, maar als u werkelijk van het abo af wilt, zult u er wat voor moeten doen. Om te beginnen met een officiele klachtenbrief naar Hi sturen, als u dan niet tevreden bent met de geboden oplossing, of ze reageren niet, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillen commissie Telecommunicatie
Klik HIER voor de te volgen stappen. Als u belt met de ombudsman hebben ze ook nog voorbeeldbrieven voor u klaarliggen.