Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sunsun
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 15, 2011 om 13:56StaatsloterijIk win ook elke maand hetzelfde.......niets dus!
Veel geluk en wees er blij mee. -
Mar 30, 2011 om 15:51geld retour na aswolkik heb vorig jaar na te zijn blijven steken on Turkije en die kosten zelf te moeten betalen ca 6 maanden op een reactie van reisorganisator Neckermann en Transavia gewacht. Alleen Transavia gaf bericht van ontvangst. Verder van geen van tweeen enig teken van leven, ook niet na herhaalde verzoeken. Ook op een officiele claim via een internetformulier (Euroclaim of zo) niets gehoord.
Toen me dat te lang duurde heb ik met Ohra reis- en annuleringsverzekering contact opgenomen. Die zeiden dat me het zelf nooit zou lukken dat geld terug te krijgen en vroegen mij kopieen van alle papieren op te sturen. Zij zouden de zaak regelen. Binnen 3 weken heeft Ohra toen het geld op mijn rekening gestort.
Als ik u was zou ik dus contact opnemen met uw reisverzekering om te horen wat zij voor u kunnen doen.
Succes ermee! -
Nov 26, 2010 om 13:55alarmpoorje van de winkel[quote=meintje schreef op vrijdag 26 nov 2010, 13:15]U krijgt via het ziekenhuis waar u geopereerd bent automatisch een pasje thuis gestuurd. Ik kreeg de pas 4 weken na de operatie van de nieuwe heup. Ik heb het nog niet hoeven te tonen omdat er nog geen alarm afgegaan is. Even bij uw specialist aan de bel trekken.
nou....automatisch zou ik maar niet op rekenen. Je kunt er altijd naar vragen en krijgt het dan is mijn ervaring. -
Nov 26, 2010 om 13:47alarmpoorje van de winkel[quote=grindweg schreef op woensdag 24 nov 2010, 18:12]dan is het toch ook bij het winkel binnen gaan.[quote=grindweg schreef op woensdag 24 nov 2010, 18:12]dan is het toch ook bij het winkel binnen gaan.
Dit geeft toch geen antwoord op de gestelde vraag? Hier helpt u niemand mee. -
Nov 26, 2010 om 13:44alarmpoorje van de winkel[quote=gradus56 schreef op woensdag 24 nov 2010, 17:40]hallo ik ben pas oparatie gehand een nieuwe heup
ieder keer als ik door winkelpoortje ga gaat het alarm af en paar keer in winkel aangehouden .was een keer zo erg dat ze mij niet wilde gloven dat na wilde kijken of ik wat gepikt had ik was wel zo kwaad mij broek en onderbroek naar benen heb getroken daar ston ik in blote kont in de winkel daar som liteke was van mij heup nou daar zij ze wel van geschroken gouw maar weer die broek aan .
ik nu nog stees last van dat rotpoorje aan gaat
daar staa weer voor joker in de winkel
het gewoon vervelend weet jullie daar iets op
gr gradus hagreis
Waarschijnlijk is dit maar bij één bepaalde winkel? Ik heb sinds 3 jaar twee knieprotheses, reis en winkel (in warenhuizen met poortjes ook) graag en veelvuldig. De enige locatie waar bij mij de alarmbellen rinkelen zijn vliegvelden, dat deden ze altijd al, waarschijnlijk omdat er sinds 25 jaar een miniscuul schroefje in mijn lichaam zit . Da's lastig want ik krijg en kreeg dus altiijd een bodycheck.
ik heb daarom een medisch paspoort laten maken: bij Traveldoctor gekregen, laten invullen bij huisarts, de kniegegevens opgevraagd bij de specialist en die ook er in geplakt. Er is nog door niemand ooit naar gevraagd, ook niet op de vliegvelden in binnen- en buitenland.
Misschien is zo'n paspoort handig voor u? Ikzelf zou die winkel mijden waar ze zo klantonvriendelijk zijn! Overigens vind ik uw actie wel schitterend! -
Nov 22, 2010 om 17:47kan je zonder tandartsverzekeringIkzelf zit te overwegen om voor de tandartsverzekering een treedje lager te nemen omdat de aanvullende premies (Menzis 3) de pan uit rijzen. Je krijgt voor de tandarts sowieso al lang niet alles vergoed, zeker niet als het gaat om implantaten, kronen en bruggen. Je moet de techniekkosten altijd zelf betalen bij mijn weten en wat de rest van de behandelingen aangaat....dat moet ik nog nakijken en vergelijken.
Maar om dit nou helemaal niet te verzekeren gaat me wat te ver....
Je zult er van schrikken wat het allemaal kost, zelfs de eenvoudige behandelingen en je kunt niets meer van de belasting aftrekken helaas! -
Nov 15, 2010 om 17:35mag verhuurder verwarming 's nachts uitzettenBetaalt uw vriend een maandelijks voorschot voor de cv en krijgt hij jaarlijks een afrekening? Is dat niet het geval dan is het afsluiten c.q. temperen van de cv een logische zaak; de huisbaas zou anders voor hoge kosten komen te staan.
Ook als dat wél zo is zou de afrekening voor uw vriend aardig in de papieren kunnen lopen als hij zijn cv dag en nacht op dezelfde temperatuur zou hebben. -
Nov 15, 2010 om 17:27mag verhuurder verwarming 's nachts uitzettenBij mij in de flat (blokverwarming) is het precies hetzelfde en we zijn er tevreden mee. Een electrische deken is goedkoper in aanschaf en verbruik dan de hele nacht een kacheltje aan en het is lekker behagelijk hoor! Een idee?
Misschien kan die verhuurder de tijdklok naar middernacht zetten? Wij hebben dat gevraagd omdat sommigen van ons wat later naar bed gaan. Niemand heeft meer klachten. -
Nov 8, 2010 om 14:52Welk prepaid beltegoed is onbeperkt houdbaar?[quote=okkievanos schreef op woensdag 27 okt 2010, 20:05]Weet iemand of er bij prepaid ook per minuut wordt afgerekend?
Dat is bij de wet verboden volgend mij! -
Nov 8, 2010 om 14:50Welk prepaid beltegoed is onbeperkt houdbaar?[quote=henderikaa schreef op dinsdag 26 okt 2010, 11:30]Hallo,
Ik gebruik mijn prepaid mobieltje niet zo vaak (of eigenlijk bijna nooit). Nu moet ik mijn bel-tegoed een maal per jaar opwarderen met minimaal 10 euro, maar zoveel verbel ik dus niet in één jaar.
Wie weet welke aanbieder een echt onbeperkt houdbaar beltegoed aan bied, dus zonder verplicht minimaal één maal per jaar opwarderen, minimaal een maal per zoveel maanden zelf bellen is geen probleem.
Hallo Henderikaa,
Eerder had ik een klacht over KPN mobiel. Mijn beltegoed was geblokkeerd omdat ik de telefoon niet gebruikt zou hebben. In de KPN winkel konden ze niets voor mij betekenen. Na enig aandringen mocht ik wel bij hen de KPN helpdesk bellen. Gebleken is dat ik een bonustegoed had gekregen van € 10,--. Dat wordt eerst gebruikt maar de server van KPN herkent dit niet. Dus was er nog niets van het oorsponkelijke tegoed van € 30 gebruikt, alleen het bonusbedrag, dus was er volgens hun server niet gebeld. KPN heeft daarop onmiddellijk gedeblokkeerd (er stond nog € 30,20 tegoed).
Conclusie: het beltegoed van KPN blijft altijd geldig als je maar éénmaal per 6 maanden telefoneert of een SMSje stuurt.