Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: susanvz
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 23, 2013 om 14:13Roestende radiator vervangenGoh... ik stelde alleen maar een vraag om te weten wat mijn rechten zijn. Maar blijkbaar ben ik dan een zeur??
Voor de duidelijkheid:
Ik gebruik geen agressieve schoonmaakmiddelen, ik ventileer mijn badkamer goed (want dat kan hij niet zelf: 'een ventilerende badkamer'??) en ik hang mijn radiator niet zelf op omdat ik dan helemaal nergens meer kan aankloppen als het weer mis gaat.
Ik hoor graag iemands mening, maar ik vind het wel jammer dat ik zelf als 'schuldige' wordt aangewezen. Je kunt toch gewoon een ondeugdelijk product hebben? Blijkbaar erkent de fabrikant dat, want er werd zonder slag of stoot een nieuwe radiator geleverd.
Ik blijf het vreemd vinden dat ik hier 'blij mee moet zijn' en dat ik geen recht zou hebben op vergoeding van de te maken kosten.
Ik ga toch proberen mijn garantie te krijgen. Niet omdat ik een zeur ben of een geldwolf, maar gewoon omdat ik echt denk dat ik daar recht op hebt. -
Aug 21, 2013 om 17:09Roestende radiator vervangenMeen je dat nou?
De verkoper vond het ook al zo keurig van de fabrikant.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer dan normaal vindt. De radiator is 4 jaar oud en kostte meer dan 1000 euro. Dan mag je toch wel wat meer verwachten?
Daarnaast is het geen prullenbak die je zo ergens neerzet. Er moet wel wat gebeuren om hem te kunnen gebruiken. Is het dan zo raar dat ik daar niet voor wil opdraaien? Het is toch niet mijn schuld dat ik een ondeugdelijk product heb gekregen. Maar ik word er wel door op kosten gejaagd. Dat vind, op z'n zachtst gezegd niet zo netjes.
Een winkel zou ook als service wat tegemoet kunnen komen. Ik heb tenslotte wel meer dan 6000 euro daar uitgegeven.
Ik ben echt geen geldwolf hoor, maar ik hou er toch een ongemakkelijk gevoel aan over. -
Aug 21, 2013 om 16:50Roestende radiator vervangenJa, dat heb ik wel nagevraagd. Dat kost me 75 euro.
Niet iedereen is even handig. Dat laat ik graag door een vakman doen. Anders kan ik volgende keer helemaal naar mijn garantie fluiten, vrees ik.