Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: suus_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 12:30Nokia 8310 gaat niet meer aanDit kan zowel een toestel als accu probleem zijn.
Het kan zijn dat je toestel je accu niet meer op wil laden, het kan ook zijn dat de accu defect is. Je kunt bij de winkel een zogeheete kruistest doen. Iedere dealer heeft een aantal testtoestellen. probeer je accu in een ander toestel en dan opladen, doet hij het niet is het dus een accuprobleem, en aangezien er geen garantie meer opzit zul je een nieuwe moeten kopen. Accu' s krijgen vaak na een jaar problemen, vooral als je deze vaka oplaad wordt de accu lui zoals ze dat zeggen -
Apr 16, 2004 om 12:29T-Mobile verzuimt doorgeven unlockcode SIMT-mobile kan geen product en/of simunlockcode' s zien. Zij kunnen deze alleen maar opvragen bij de fabrikant, t-mobile is er niet verantwoordelijk voor als de fabrikant dit verzuimd of een langere verwerkingstermijn heeft. Zodra t-mobile de code' s heeft doorgekregen stuurt zij deze binnen 3 werkdagen naar de klant toe. Vandaar dat de klant geen recht heeft op een schade vergoeding daar de klant geen schade lijdt...immers klant hoeft na opzeggen van abonnement niet door te betalen, moet deze dat wel kan hij uiteraard gebruik maken van de door t-mobile geleverde belminuten.
Tevens hoeft u geen 50 euro te betalen per kwartaal van opzegging ( zie algemene voorwaarden ). Allen als klant binnen contractsperiode zit moet deze een afkoopsom betalen, dit zijn de resterende maanden van de duur van contract die in 1x berekend , zit u buiten contractsperiode hoeft u absoluut geen extra kosten te betalen... -
Apr 16, 2004 om 12:23t-mobile agterbaks, loze beloftes enz ,t68i,Wat je zou kunnen doen, als je zeker weet dat je ene vervangservice hebt ( wordt nu alleen nog maar aangeboden aan zakelijke klanten) bellen naar klantenservice ( 0800-7111) en vragen om je te laten doorverbinden naar t-mobile pro assist, als je inderdaad vervangservice hebt wordt dit binnen 48 uur geregeld. Uit je verhaal blijkt dat het om een omruiling van T68i naar T610 wordt gedaan, dit gebeurt niet als je verzekering hebt, dit wordt gedaan door t-mobile after sales, zij deden de omruiling binnen 48 uur. Nu wordt je toestel opgehaald en binnen een week heb je andere, tevens is t-mobile niet verplicht om je een ander toestel te geven daar zij je T68i in reparatie kunnen nemen, deze ben je dan ca 2 werkweken kwijt.
Wat betreft het imeinummer, klantenservice kan en mag je niet doorverbinden als je geen imeinummer hebt, dit moet gecheckt worden omdat niet alle toestellen een garantie van t-mobile hebben, sommige toestellen hebben garantie van de dealer, als je het imeinummer niet hebt mag klantenservice je niet doorverbinden naar after sale sof pro assist, zij kunnen dan nml geen gegevens van het toestel zien en kunnen niet bepalen of het een reparatie of vervanging wordt -
Apr 16, 2004 om 12:15Wijziging opzegtermijn van bestaand contractAls je VOOR 22 december een abonnement hebt afgesloten wijzigen de algemene voorwaarden NIET. Ga je na 22 december een abonnement afsluiten of verlengen / vernieuwen gaan deze voorwaarden pas in. Dit is reeds kenbaar gemaakt via reclames op tv en kranten, tevens staat dit op de website van T-mobile zelf. Bel anders klantenservice ( 0800-7111) en vraag het na, je zult hetzelfde antwoord krijgen als ik geef.