Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: suzanne1511
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 8, 2023 om 06:18Hotel Antalya eist extra geldDank voor jullie reacties allen! Er is nog geen eindresultaat.
Stayforlong houdt telefonisch poot stijf. We hebben hen voorgesteld van start te gaan met een cancellation procedure, maar ze kunnen ons niet vertellen of we dan ons geld terugkrijgen, dat hangt weer af van het hotel zeggen zij. Klopt natuurlijk ook niet helemaal gezien zij zich niet aan hun contract houden. Cancellation manager is pas maandag (vandaag) aanwezig dus we bespreken het vandaan verder.
Wanneer wij tegen het hotel zeggen dat ze het met Stayforlong moeten uitzoeken worden ze vrij onbeleefd en is zelfs een keer gezegd dat ze onze kamer zullen 'locken' als wij niet betalen. Ze hebben zelf ook contact gehad met Stayforlong maar Stayforlong is niet bereid voor ons te betalen.
Stayforlong is inderdaad gevestigd in Spanje, voorwaarden zijn dan ook in het Spaans. Wanneer deze in het Engels/Nederlands wordt geopend staan er enkele onbegrijpelijke zinnen over tonen bewijs residentie/speciale tarieven lokale bevolking. Is dus niet duidelijk.
Ons plan is in elk geval om niet te betalen. Als ze ons uit het hotel zetten vragen we ze dit schriftelijk op papier te zetten zodat we hiermee wellicht het geld terug kunnen krijgen via mijn creditcard maatschappij (zoals genoemd is in de reacties). Genoeg mooie hotels om de hoek hier. Eccnederland, zoals ook genoemd in de reacties, wil ik ook nog contact mee opnemen als het Stayforlong het niet oplost.
Stayforlong heeft nog niet op onze laatste e-mail gereageerd van gistermiddag waarin we hen nog een keer verzoeken het op te lossen gezien niet in de voorwaarden staat dat alle gasten dezelfde nationaliteit moeten hebben als de currency waarin geboekt is etc.. -
May 7, 2023 om 08:10Hotel Antalya eist extra geldHet gaat om hotel in Antalya, Turkije.