Antwoorden gegeven door: taalveen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 27, 2005 om 23:54Speedlinq = Speed link
Ook ik had dit probleem bij Speedlinq. Mijn abonnement liep eind december 2004 af. Ik zag de bui al hangen en heb Speedlinq in november 2004 een rode kaart (intrekking machtiging) gestuurd. Tevens ben ik naar de bank gegaan en heb een 'selectieve incasso-blokkade' in laten vullen.
En ja hoor: Speedlinq stuurde doodleuk een factuur per e-mail voor januari 2005. Een week later per e-mail weer een factuur met de mededeling dat ze de eerste factuur niet konden innen.
Ik heb in juli 2004 mijn abonnement al opgezegd (deze liep tot eind 2004). In juli 2004 ben ik verhuisd naar een kleine plaats. Speedlinq kon ik niet meenemen omdat ze hier geen verbinding hadden. Ik had geen zin om 125 euro verhuiskosten en tevens weer een nieuw abonnementsjaar te betalen.
Tot mijn grote verbazing moest ik vanaf juli tot eind 2004 9,50 euro extra betalen wegens 'killed voice toeslag'. Dus ik was een half jaar 34,50 euro (25,00 abonnement + 9,50) per maand kwijt aan Speedlinq zonder dat ik internet had.
In oktober 2004 kreeg ik eindelijk na vele e-mailtjes om uitleg van Speedlinq te krijgen uitleg van hun over die 9,50 euro. Dit moesten zij aan KPN betalen omdat de lijn bezet bleef op mijn oude adres. Ongelooflijk, dat dit allemaal kan met al die providers. Je valt van de ene in de andere verbazing.