Antwoorden gegeven door: talea
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 18, 2005 om 23:03ontvangsGeen enkele provider garandeert 100% dekking maar wanneer de dekking echt heel slecht is kun je binnen 24 uur je contract laten annuleren.
-
Aug 16, 2005 om 23:29Duur SMS
Je kunt de simlock echter ook eerder laten verwijderen, alleen vervalt dan de garantie. Wanneer het toestel simlcokvrij is koop je een nieuwe simkaart van een andere profider (kost meestal 10 euro en zit tussen de 7 en 15 eur beltegoed bij). Bij enkele profiders (onder andere vodafone, telfort en t-mobile) is het mogelijk om je nummer van Orange mee te nemen.
-
Jun 27, 2005 om 22:02dreigen met de BKR
Nogmaals mijn antwoord:
Zover ik weet is het de verantwoordelijkheid van de klant om de simkaart te blokkeren wanneer deze gestolen is. Het is mogelijk om een verzekering af te sluiten die de belkosten van de dief dekt, maar ik neem aan dat je die niet hebt. En dus ben ik bang dat je het bedrag wel moet betalen. Wanneer je als wanbetaler te boek staat is de kans zeer groot dat ze je bij BKR registreren. Ben bang dat er verder zeer weinig tegen te doen is.
-
Jun 27, 2005 om 15:43te hoog rekening na diefstal of kwijtrakenIk snap je verhaal niet helemaal, maar ik zal proberen zo goed mogelijk een antwoord te geven. Zover ik weet is het de verantwoordelijkheid van de klant om de simkaart te blokkeren wanneer deze gestolen is. Het is mogelijk om een verzekering af te sluiten die de belkosten van de dief dekt, maar ik neem aan dat je die niet hebt. En dus ben ik bang dat je het bedrag wel moet betalen. Wanneer je als wanbetaler te boek staat is de kans zeer groot dat ze je bij BKR registreren. Ben bang dat er verder zeer weinig tegen te doen is.
-
Jun 23, 2005 om 22:01T-Mobile
Het contract nietig verklaren lijkt mij geen mogelijkheid, aangezien de gsm in principe losstaat van het aanbieden van de service. De service is beschikbaar, alleen de gsm werkt niet.
De rekening kunt u altijd checken op www.t-mobile.nl even een wachtwoord aanvragen en dan kunt u gratis de specificatie van uw rekening bekijken.
-
Jun 21, 2005 om 16:16goedkoop abonnementJe moet meestal even goed opletten, wanneer er bijvoorbeeld wordt gezegd € 2,50 per maand, wil dit nog weleens betekenen dat je meer per maand betaald, maar aan het begin een cashback krijgt. Wanneer je het dan verdeeld over de maanden kom je op zo´n laag bedrag uit, maar de werkelijke kosten per maand zijn dus hoger.
-
Jun 10, 2005 om 15:17KPN - geld terug duurt meer dan 6 maandenMijn ervaring met KPN is dat het helpt wanneer je maar vaak genoeg naar de klantenservice belt.
-
Jun 10, 2005 om 15:15Telfort prepay
Dat die simkaart er niet in past kan elke verkoper je vertellen, had je simpelweg even moeten vragen. De reden hiervan is dat Telfort meebetaalt aan het toestel om nieuwe klanten aan te trekken. Jij hebt je voordeel al gehad toen je een gratis toestel bij je abonnement kreeg.
Heb je al een keer met het prepaid nummer gebeld? Het nummer moet namelijk wel eerst op het netwerk van Telfort zijn aangemeld voordat je het kunt bellen.
-
May 4, 2005 om 19:34t-mobile licht klanten op met belminutenIk ben bang dat je hier weinig aan kunt doen. Je hebt een contract getekend en had vantevoren moeten informeren of er per minuut of per seconde afgerekend wordt.