Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: talien
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 20, 2012 om 13:07spaarbronAllereerst: heb jij je ooit ingeschreven? dat lees ik nergens, als je jezelf ingeschreven hebt kun je gewoon afmelden, heb je dat niet gedaan markeer je spaarbron gewoon als spam. Komt het automatisch in je prullenbak.
Ik ben ooit zelf ook bij spaarbron gaan "sparen" maar je moet zoveel lezen voor 1 cent dat ik er gauw genoeg van had, kun je beter moneymiljonair of euroclix hebben. Die gaan snel en zijn ook leuk vanwege panelclix en spelletjes.
Succes! -
Dec 7, 2011 om 12:07Aangebrande pan[quote=redacteur schreef op woensdag 7 dec 2011, 10:31]Enkele bijdragen zijn verwijderd. Graag on topic reageren.
De redactie
Fraai dat een redacteur opmerkingen verwijderd die door de vraagsteller zijn geplaatst. -
Dec 6, 2011 om 22:19Aangebrande panHeel leuk die discussie over Biotex maar daar is mijn probleem nog niet mee verholpen...;)
@tenormin, ik ben ook bang dat het een enkeltje laatste rustplaats wordt. -
Dec 6, 2011 om 14:37Aangebrande panWat ik vergeten was te vermelden is dat de binnenkant van de pan ingebrand is, ik wilde dit veranderen in mijn vraag maar ik heb geen idee hoe ik dingen kan toevoegen... tja...blond he?
-
Dec 6, 2011 om 14:30Aangebrande panHet is een pan van Sola en de binnenkant is gewoon metaal/ijzer
-
Oct 28, 2011 om 14:10Vouchers van airmilesHallo Nosource,
Nee dat is niet wat ik horen wil, ik snap heel goed dat er regels zijn waar iedereen zich aan moet houden maar ik heb het vriendelijk gevraagd en uitgelegd hoe het zo gekomen is. In mijn werk heb ik ook met tegoedbonnen te maken en als een klant een paar weken later komt dan op de voucher/bon staat knijp ik een oogje dicht. Ik hanteer een regel van een maand na het verstrijken van een voucher/bon. Ik kweek hier heel veel goodwill bij mensen mee en krijg de klant daarmee ook later mijn winkel weer in. Iedereen kan een vergissing maken of bij het opruimen van een kast ineens zo'n bon tegenkomen dus dan ga ik niet lullig doen. Grote bedrijven hebben, helaas, weinig compassie met hun klanten en dat vind ik erg jammer. -
Jun 6, 2011 om 23:49AansprakelijkheidDe deurbel gaat en een medewerker van TNT staat voor de deur met een aangetekend pakketje geadresseerd aan mijn dochter. Het voelt alsof er pasjes inzitten en ik ben nieuwsgierig en kan niet wachten tot ze thuiskomt. Na openen van het pakketje zitten AL haar gestolen pasjes in de envelop.
Helaas staat er geen naam bij van de eerlijke vinder en kan ik die persoon dus niet bedanken. Maar O wat zijn wij blij, wat heerlijk om te weten dat er dus nog eerlijke mensen zijn in deze wereld.
Ik heb een brief met suggestie's naar Walibi gestuurd en een mooie reactie terug gekregen waarbij ze melden wat doen aan het tassen systeem bij de attraktie's.
Voor mij is dit onderwerp nu afgesloten. -
May 16, 2011 om 19:41AansprakelijkheidIk wil iedereen bedanken voor zijn/haar inbreng. Ik wil wel vermelden dat niet ik maar mijn dochter van 15 van haar portemonnee beroofd is. Zoals een aantal wel schrijven en dus denken ben ik geenzins van plan de verantwoordelijk AF TE SCHUIVEN @robbys @peterus
De bakken waar @Sannevg1980 het over heeft zijn alleen bedoeld voor brillen en niet voor tassen.
@Wimmi20, ze had haar tas naast de attractie gelegd waar een medewerker stond.
@roberthend, leuk dat jouw ervaringen zo zijn en ik geloof je op je blauwe ogen( als je die hebt tenminste ;)) maar er bestaan (ongelofelijk maar waar) ook nog eerlijke mensen die nooit misbruik zouden maken van de feiten die jij zo mooi neertikt. Haar eerste uitje zonder ouders maar met vriend is zo wel heel lullig geeindigd, ze is altijd heel zuinig op haar spullen maar helaas ook te goed van vertrouwen. Misschien een goede les dat haar dit overkomen is maar voor mij als alleenstaande moeder een hele dure.
Nogmaals iedereen bedankt voor jullie inbreng en ik hoop dat het jullie kind(eren)nooit zal overkomen.