Antwoorden gegeven door: tanjal24
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 16, 2009 om 18:51KPN WAAR BLIJFT MIJN GELD
Hoi,
wij hebben per half december opgezegd bij KPN. Alles zou in orde zijn, bevestiging en alles ontvangen. Nu kreeg ik half januari een nieuwe factuur, dus meteen gebeld. Excuses en al die onzin, want de opzegging was niet in het facturatiesysteem doorgevoerd. Ze zouden het meteen in orde maken. half februari zou ik dan de eindafrekening krijgen, met daarop het geld wat ik nog tegoed heb. Krijg vervolgens in plaats daarvan weer een nieuwe factuur! Weer gebeld en ja er was weer iets niet goed gegaan, maar dit keer zou het echt in orde komen en zouden we gebeld worden om het op te lossen. Niets gehoord en wat denk je??/ vandaag weer een nieuwe factuur! Meteen gebeld en het enige wat ik te horen krijg is, gewoon even wachten mevrouw! Het is te gek voor woorden, als ze geld moeten krijgen zijn ze er als de kippen bij, maar zodra je opzegt interesseert het ze echt niet meer. Ik begrijp niet wat er in zo moeilijk aan is om een opzegging door te voeren en vooral: dat ze er 3 maanden of langer over doen om iemand zijn geld te geven!
Kortom: ik heb het gehad met KPN!!!!
Maar dit kan toch niet zomaar, of wel??
groetjes Tanja