Antwoorden gegeven door: tdejonge
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 22, 2005 om 17:52vloer en legkosten via internet
1. Er kan mijns inziens aannemelijk gemaakt worden dat het tekort ook een fout is van leverancier en legservice
2.Er is telefonisch toegezegd dat meubelen in huis aanwezig mochten zijn, ook mondelinge toezeggingen zijn rechtsgeldig. In de AV staat niets hierover, daar kan naar verwezen worden
3. Als betaald is voor het leggen van de vloer, dan dient dit ook naar behoren uitgevoerd te worden, of ze dit nu in 1 of 2 dagen doen
4. Als de ondervloer niet goed zou zijn is het aan de zaak die garantie verleent, om hier voor een passende oplossing te zorgen, dit kan bijvoorbeeld zijn een andere ondervloer oid. Dit moet in onderling overleg plaatsvinden
Scroogy, je hebt ongelijk betreffende " kon zij toch wel aannemen dat het beter opschiet als de ruimte leeg is'" mevrouw heeft hierover namelijk contact gehad, het gaat niet over het al dan niet beter opschieten
Punt 2 doet er niet toe: is er rekening mee gehouden dat 2 man een halve dag gelijk is aan 1 man een hele dag ? want er is betaald voor het leggen van x m2 vloer, of ze dit nu in 1 uur doen met 6 man of 3 dagen alleen. Als dit niet genoemd is in de AV, je kunt als klant wel aangeven dat het aannemelijk is dat dit in 1 dag uitgevoerd zal worden.
zij heeft NIET zelf te weinig gemeten, zij heeft het opp. doorgegeven en de zaak en het legbedrijf hebben haar niet gewezen op het verlies dus het is aannemelijk te maken dat een klant dan tekort besteld.
Mr de Jong