Antwoorden gegeven door: telepartners
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 19, 2009 om 10:32telefoonnummer 0495 457301
Correctie reactie Tele’Partners
Dat moet uiteraard zijn “de goede lijden onder de slechte”. Voor het geval men hierover ook gaat mailen.
-
Jun 19, 2009 om 10:25telefoonnummer 0495 457301
Vervolg reactie directie Tele'Partners Wert B.V.:
Verder doen wij totaal niet aan verkoop! Van geen enkele dienst of artikel.
Zoals u ziet zijn er ook telemarketing bureaus die mensen wel weten te respecteren. Wij verafschuwen dan ook de werkwijze van sommige van onze collega bedrijven. Zij halen de reputatie van de goede telemarketing bureaus onterecht naar beneden. Maar komen we in deze huidige maatschappij niet constant het fenomeen tegen “De goede leiden onder de slechte”
-
Jun 19, 2009 om 10:24telefoonnummer 0495 457301
Hallo,
Ik ben de directeur van Tele’Partners Weert B.V.. Wij willen graag van de gelegenheid gebruik maken om u te vertellen wat er bij ons gebeurt. Wij zijn een tele-service bedrijf dat zowel uitgaand als inkomend telefoonverkeer voor bedrijven verzorgt. Voor het uitgaande telefoonverkeer zenden wij inderdaad het nummer 0495 457301 mee. Wij doen dat omdat men, als wij met een “nummer onbekend”nummer bellen, de telefoon vaak niet opneemt. Het verbaast ons daarbij wel dat men zoveel “tijd, moeite en energie” neemt om een onbekend telefoonnummer te achterhalen.
Wij werken voor o.a. een uitgeverij van schoolboeken; dus particuliere bellen wij hiervoor nooit. Verder bellen wij o.a. naar klanten van verzekeringsmaatschappijen met verschillende doeleinde. Onze doelstelling is echter nooit verkoop of het maken van afspraken waar dat niet zinvol is. Ook bellen wij voor een apotheker. Wij bellen mensen die via internet (o.a. de consumenten enquête) hebben aangegeven dagelijks medicijnen te gebruiken. Wij vertellen deze mensen van de mogelijkheid om die medicijnen voortaan per post te ontvangen. Indien men dat wilt, kunnen zij hun mailadres aan ons opgeven en sturen wij ze een email waarin de gehele procedure nogmaals staat beschreven. Indien men dan van deze service gebruik wenst te maken moet men zichzelf inschrijven voor deze service via internet. Deze service is verder volledig gratis voor deze mensen; het is dus alleen gemakkelijker voor hen.
Verder mogen wij bij bijna 50% van de mensen die wij bellen voor de apotheker hun de informatie per mail toesturen. Dat betekend dat er dus wel zeker behoefte is aan deze service. Het is hierbij onvermijdelijk dat wij ook mensen bellen die hiervan geen gebruik willen maken.